Kävipä niin ikävästi, että auton jäähdyttimen tunnit tulivat täyteen töistä kotiin ajellessa. Syylari otti ja sylkäisi ylävesiletkun muovisen liitiputkenpätkän mäelle ja jäähdytinnesteet sitä myötä konehuoneeseen. Onneksi pieni tynkä tuosta liitinputkesta jäi kiinni syylariin ja sain tehtyä hätäkorjauksen autolle tien päällä.
Toivon mukaan kansi ei kilahtanut tuossa hässäkässä, muutaman kilometrin joutui autolla ajamaan vähillä nesteillä - onneksi kone ei ollut ehtinyt juurikaan lämmetä vahingon sattuessa ja ainakaan lämpömittarin mukaan kone ei ollut kuin aavistuksen yli 90C se sammutettaessa.
Mitenkäs paha homma S2:sen syylarin vaihto on? Pimeällä parkkiksella hommelia tutkiessa ei saanut oikein selvyyttä, mitä kaikkea sieltä pitää tehdä, jotta syylarin saa irtautumaan konehuoneesta.
Niin ja mikä syylari tilalle, onko laadukkaita tarvikkeita S2:seen tarjolla vai hankitaanko orkkis joka arvatenkaan ei ole ihan niitä halvimpia?
Toivon mukaan kansi ei kilahtanut tuossa hässäkässä, muutaman kilometrin joutui autolla ajamaan vähillä nesteillä - onneksi kone ei ollut ehtinyt juurikaan lämmetä vahingon sattuessa ja ainakaan lämpömittarin mukaan kone ei ollut kuin aavistuksen yli 90C se sammutettaessa.
Mitenkäs paha homma S2:sen syylarin vaihto on? Pimeällä parkkiksella hommelia tutkiessa ei saanut oikein selvyyttä, mitä kaikkea sieltä pitää tehdä, jotta syylarin saa irtautumaan konehuoneesta.
Niin ja mikä syylari tilalle, onko laadukkaita tarvikkeita S2:seen tarjolla vai hankitaanko orkkis joka arvatenkaan ei ole ihan niitä halvimpia?
Comment