Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä olette ostaneet öljynsuodattimen avaustyökalun?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Mistä olette ostaneet öljynsuodattimen avaustyökalun?

En ihan ymmärtänyt minkälaista tarkoitat, mutta itselläni on moinen ja hommansa hoitanut:

http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/12_976iso.jpg

Tämän pitäisi sopia 1,8T-moottorillisiin, ainakin sopii mun autoon ja perhealbumi näyttää samaa suodatinta kaikkiin 1,8 turboihin, nopealla selauksella siis. Noita löytyy kyllä myös ihan tavallisista varaosaliikkeistä.

Comment

Itse juuri hommasin tuollaisen kuppimallisen Bilteman avaimen. Ei vielä kokeiltu, mutta vaikuttaa oikein toimivalta.

Comment

Itsellä Biltemasta sekä kuppi että 3-sakara. Kuppi on ehdottomasti helpompi käyttää, varsinkin ahtaassa välissä.

Comment

Näillä lähtee kanssa hyvin suodattimet auki.

Comment

Kiristyykö tuo sinun mallisi Mikko itsestään suodattimen ympärille, vai pitääkö se säätää oikeaan kireyteen etukäteen?
            Kiristyy itsestään, eli kun "hylsystä" kääntää niin käpälät kiristyvät samalla suodattimen ympärillä.

Meillä 4cyl harrastajilla kun ei ole ahdasta konetilassa niin ei ole niikseen millä sen suodattimen avaa ;) Sinänsä eihän noi maksa mitään, joten voi ostaa vaikka molemmat!

Comment

Arin mainitsemat pihdit eivät kyllä varmasti mahdu sen paremmin ahtaisiin paikkoihin kuin perinteinen remmikään.

Comment

Itse olen menestyksekkäästi käyttänyt isoja putkipihtejä. Suodatin menee lyttyyn ja irtoaa.

Ruuvimeisseli läpi -taktiikka toimii kanssa jos ei muuten irtoa.

Comment

AFB-koneen hyväksi puoleksi voidaan sentään laskea jotain. Vaikka konehuoneessa on muuten todella ahdasta, niin öljynsuodatin on todella hyvin esillä ja avaustyökalu perin kätevä 32mm hylsy. :)

Comment

Working...
                  X