Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Käsijarrukäännös torsen-quattrolla?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Käsijarrukäännös torsen-quattrolla?

    Miten se torseni toimii siinä tilanteessa, kun liukkaalla yritetään vetää takapyörät lukkoon käsijarrulla? Onnistuuko siis ns. käsijarrukäännös:
    a) ei lainkaan
    b) kytkin pohjassa kyllä
    c) onnistuu myös veto päällä

    #2
    ABS puuttuu peliin. Näin veikkaisin. Eli lukkoon ei taida takapyöriä saada.

    Comment


    • #3
      Kyllä onnistuu. Siis myöskin veto päällä.

      Comment


      • #4
        Eikä puutu. Nyt kun on "välivuosi" talvikelistä niin en muista miten tuli ajettua, mutta kyllä sitä aikalailla normaalisti voi käyttää.

        Comment


        • #5
          Pikkusen on raskaampi vetää kahvasta, mutta toki toimii.

          Comment


          • #6
            ABS kun ei mekaaniseen käsijarruun vaikuta. Vaatii vain päättäväistä otetta.

            Comment


            • #7
              ei onnistu, ku on niin surkea käsijarru kyseisessä vehkeessä.

              Comment


              • #8
                t89q pyörähtää ainakin kuivalla asvaltilla.

                Comment


                • #9
                  Hyvinhän tuo on kääntynyt :) Vasemman jalan jarrutuksissa sen sijaan vähän hiljaisempaa...

                  Comment


                  • #10
                    Käsijarrulla toimii hyvin - sikäli kuin kässäriä voi hyväksi näissä vekottimissa kehua.
                    Vasemman jalan jarrutus ei ole vaihtoehtona ainakaan näissä tuoreemmissa PRKLN ESP-vekottimissa jotka poistavat kaasun toiminnasta saman aikaisella poljennalla. Mitään hauskaa ei jätetä jäljelle nykyään.

                    Comment


                    • #11
                      Tämä ilmeisemmin toimii: Jarrua, kaasupoljin ylös ja uudestaan alas.

                      Comment


                      • #12
                        Vaihtoehto b. Ja hyvin onnistuukin. Veto päällä mennään tangentin suuntaan

                        Comment


                        • #13
                          Kyllä kässärillä saa kääntymään vaikka veto päällä, toki silloin saa nykäistä aika ravakasti kahvasta. Ja kässärin pitäisi olla mallia toimiva.

                          Olli, sopivalla lastulla tuon kaasuntapon saa pois uudemmista.

                          Comment


                          • #14
                            Jäärataolosuhteissa kannattaa vetoa hieman höllätä ennenkuin kahvasta nykäisee, jos veto päällä nykäisee niin ei käänny ihan niin loogisesti ja tuntuu tönkömmältä. Paras vaihtoehto on mielestäni höllätä hieman kaasua ja terästää kääntymistä terävällä nykäisyllä.

                            Comment

                            Working...
                            X