Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 2.7bt -99 kolina

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a6 2.7bt -99 kolina

Juu tollanen tuli hankittua ja nyt sitten huomasin jo ensimmäisen oudon äänen. Eli kunnolla kiihdyttäessä noin 2200-2300:ssa kuuluu sellainen rämähdys kestää noin puoli sekunttia ihan kuin joku ohut pelli pitäisi äänen. Mitä täältä olen lukenut niin ei pitäisi olla tuo pakosarja kun kuitenkaan ei pidä ääntä tyhjäkäynnillä kaasuttaessa eikä normaalisti kiihdyttäen. joku suoja pelti vai voiko katti tai pakosarja pitää myös tuollaista?

Mistähän tuohon saisi suomenkielisen ohjekirjan, kun ei tuo saksa oikeen tainu :/

Sitten vielä mittareista: Öljynpainemittari näyttää 90-astetta ja volttimittari 16. Normaaleja?

Kyllä tuo on sitten tajuttoman hieno auto!!! Nyt vain niitä q-kelejä odottelemaan, että saa painaa esp-nappulaa ;). Ikinä en ole odottanut lunta näin paljoa!

Quattro <3

Öljynpainemittari näyttää 90-astetta
    ?

Comment

Suomenkielinen ohjekirja: http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=16163

Öljyn lämpö? kaiketi normaali. Latausjännite pitäisi olla luokkaa 14V. Olisiko mittaristossa vikaa: http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=5334 tai jos se oikeasti lataa 16V niin ainakin akun rikkoo melko nopeasti.

Comment

Sieltä voi olla lämpökilvet halki, katit tuskin kolisee. Mutta vaikea sanoa kun ei kuule ääntä. Käy kuuntelemassa mun kotivisuilta löytyvä mp3 niin voit verrata onko samanlainen kuin rikkinäisessä pakosarjassa.

Comment

Kuuntelin tuon kolina äänen eikä ole yhtään sellainen, kun tuosta mun autosta kuuluu. Tämä ääni tulee siis ainoastaan kovaa kiihdyttäessä ja siinä about 2500 kierrosta. Sellainen kun ohut pelti resonoisi todella nopeasti. Vois sanoa, että melkein kun paineet pääsis nopeasti pois jostain. Kuitenkin tarkemmin kuultaessa se on pellin pärinä.

Ja se "öljynpaine" siis tarkoitin mittaria jossa on kannun kuva :) ja se näyttää 80 ekaksi ja pidemmän ajon jälkeen nousee 90. ja tarkemmin katsoen se latausmittari näyttää karvan päälle 14 eli normi. Olin vaan eilen niin tohkeissani, kun tuo juuri tuli pihaan.

Quattro <3

Comment

Working...
          X