Onko termostaatissa vikaa, kun lämmöt nousevat ok, mutta jäävät tuonne 80-85'C- tasolle, varsinkin jos ajaa maantieajoa. Kun ajo vaihtuu kaupunkiin, lämmöt saattavat nousta tuonne normaaliin 90'C tasolle. Jos tämänjälkeen lähtee taas maantielle, putoavat lämmöt tuonne 80-85'C tienoille.
ts. kaupungissa lämmöt ok, maantiellä ei.
Autossa korisarja, joten moottori saa enemmän viileää ilmaa maantieajossa kuin orggispuskurilla. ei kuitenkaan käsittääkseni pitäisi vaikuttaa moottorin lämpöihin tällä tapaa.. vai pitääkö laittaa suojapahvia viileämmillä keleillä keulalle.. ? ;)
kuinka isotöinen tuo termarin vaihto on, jos sen joutuu nyt vaihtamaan?
ts. kaupungissa lämmöt ok, maantiellä ei.
Autossa korisarja, joten moottori saa enemmän viileää ilmaa maantieajossa kuin orggispuskurilla. ei kuitenkaan käsittääkseni pitäisi vaikuttaa moottorin lämpöihin tällä tapaa.. vai pitääkö laittaa suojapahvia viileämmillä keleillä keulalle.. ? ;)
kuinka isotöinen tuo termarin vaihto on, jos sen joutuu nyt vaihtamaan?
Comment