Otin kannen pois ko. ajoneuvosta koska sen kannentiivisteen silikonireunus oli pettänyt ja "mehua" valusi etenkin auton seistessä kylmänä moottorista ulos.
harmi sikäli, että moottorilla on ajettu vasta 160000km ja se on kannen osiltaan ja sylintereiltään uskomattoman siistissä kunnossa. (koko auto on)
Muuta mainittavaa ei ollut kuin kolme nostinta mitkä eivät ole pyörineet kunnolla.
Kansitiiviste oli muuten ok eikä mitään öljyvesisekoitusta ole tapahtunut.
Asiaan.
Olen yrittänyt löytää moottoriin juuri oikeaa alkuperäisen kaltaista happianturia (Bosch), mutta etsimisen jälkeenkin tulee vastaan epämääräisyyksiä ja ristiriitaista tietoa.
Ajattelin vaihtaa happianturin näillä kilometreillä varsinkin kun sen vaihtaminen on epämiellyttävää kannen ollessa paikoillaan imusarjoineen.
Siis, tietääkö joku mikä olisi se "oikea" happianturi tähän malliin?
Kansi on linjarilla katsottuna suora eri suunnissa, mutta se lienee ehkä kerran käynyt kuumana. Kannattaako plaanauttaa?
harmi sikäli, että moottorilla on ajettu vasta 160000km ja se on kannen osiltaan ja sylintereiltään uskomattoman siistissä kunnossa. (koko auto on)
Muuta mainittavaa ei ollut kuin kolme nostinta mitkä eivät ole pyörineet kunnolla.
Kansitiiviste oli muuten ok eikä mitään öljyvesisekoitusta ole tapahtunut.
Asiaan.
Olen yrittänyt löytää moottoriin juuri oikeaa alkuperäisen kaltaista happianturia (Bosch), mutta etsimisen jälkeenkin tulee vastaan epämääräisyyksiä ja ristiriitaista tietoa.
Ajattelin vaihtaa happianturin näillä kilometreillä varsinkin kun sen vaihtaminen on epämiellyttävää kannen ollessa paikoillaan imusarjoineen.
Siis, tietääkö joku mikä olisi se "oikea" happianturi tähän malliin?
Kansi on linjarilla katsottuna suora eri suunnissa, mutta se lienee ehkä kerran käynyt kuumana. Kannattaako plaanauttaa?
Comment