Kansiremppa alkamassa, kun pukkas höyryt putken päästä. Autolla ajettu vähän päälle 200 tkm. Kyselempä näin ennen remontin alkamista monellako on ollut kyseessä kansivika vai onko selvinnyt pelkällä kansipahvin vaihdolla?
Onko nuo 20 venttiiliset kannet jotenkin erityisen heikkoja, kun on reijitetty venttiileillä niin tiheään. Merkkikorjaamolla laittavat aina uuden kannen ja hintaahan sille tulee. Ovatko besakoneiden kannet kestäneet oikaisun jälkeen hyvin? Dieseleistä ( VAG) on enemmän tietoa, kantta ei kannata mennä oikaisemaan, kun se ei kestä sen jälkeen kovin pitkään.
Heikkoa perkule tämä nykytekniikka. MB:llä (vm.1990) takana jo liki 550 tkm. ja ei kun rallattaa kop, kop, kop.
Onko nuo 20 venttiiliset kannet jotenkin erityisen heikkoja, kun on reijitetty venttiileillä niin tiheään. Merkkikorjaamolla laittavat aina uuden kannen ja hintaahan sille tulee. Ovatko besakoneiden kannet kestäneet oikaisun jälkeen hyvin? Dieseleistä ( VAG) on enemmän tietoa, kantta ei kannata mennä oikaisemaan, kun se ei kestä sen jälkeen kovin pitkään.
Heikkoa perkule tämä nykytekniikka. MB:llä (vm.1990) takana jo liki 550 tkm. ja ei kun rallattaa kop, kop, kop.
Comment