Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2:en kestävyys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    S2:en kestävyys

    Mistähän mahtaa johtua perästä kuuluva kolahdus vaihdettaessa? Oisko perämurikasta vai jostain halvemmasta? Mitähän tuo kone ja voimansiirto kestää suurinpiirtein kilometrejä? Oisin laittamassa paljon ajettua ässää ja kiinnostais tietää esim: jotain arviota hinnoista jos tekee koneen ylös. kiitos.

  • #2
    Kunhan kolahdus on pehmeä eikä metallinen niin ei ole hätää.
    On quattron ominaisuus, kun vähän kuluu.
    Voimansiirto on vakiona normaali käytössä "ikuinen".
    Konekkaan ei erityisemmin kulu, kunhan on hyvät öljyt ja riittävän usein huoltaa.


    Tästä löytyy aiheita kyllä.

    Comment


      #3
      Huomoita kannattaa ensiksi kiinnittää takaperän pusliin, on ymmärtääkseni ainakin tuossa mallissa se joka ensimmäksi alkaa paukuttelemaan.

      Niinkun Kalle jo totesi, searchilla löytyy lisää...

      Comment


        #4
        Kannattaa tarkistaa myös se perän takakannake. Omassa vanhassa ässässä se aiheutti ikävää kolinaa vaihtaessa ja tilalle ei muuten kannata vaihtaa powerflexin uretaanista, kolina vain kovenee, koska se pusla on niin hiton kovaa tavaraa ;)

        Ps. Kannattaa muokata otsikko kuntoon, tuo ei paljoa aiheesta kerro.

        Comment


          #5
          Oliskohan otsikossa snadisti parannuksen varaa? Voit ihan itse korjata ensimmäistä viestiä muokkaamalla.

          Comment

          Working...
          X