Elikkä tuommoinen tuli vastaan:
Loppusarjan, ilmeisesti vaparin 10V sylinterikansi jossa sytkäjärjestyksen valumerkkien yläpuolelle koneistettu ABT Motorsport HC172, mukana nokka-akseli joka paskaisuuden perusteella ei sanoa mitään.
Nokan nenien jättöpuolet on kevennetty puoleen leveydestä kuten jossain vaiheessa joissa 80-lukuisissa nokissa oli tapana. Ihan standardin näköinen taottu nokka-akseli (ei siis billetti eikä ontto), ei päällisin puolin osaa erottaa vakionokasta. Näyttäisi olevan 40/33 venttiilit, eli ei kummallista, mutta kanavat näyttävät siivotuilta, ei käsityötä vaan koneistamalla siivotut. Kuvaa ei ole.
Tehtaan leima 8/88, eli ihan alkusarjan NG tai joku muu samalla imusarja-/kanavakonstruktiolla oleva.
Onko kenelläkään mitään vanhoja ABT:n esitteitä tai tietoa noista?
Loppusarjan, ilmeisesti vaparin 10V sylinterikansi jossa sytkäjärjestyksen valumerkkien yläpuolelle koneistettu ABT Motorsport HC172, mukana nokka-akseli joka paskaisuuden perusteella ei sanoa mitään.
Nokan nenien jättöpuolet on kevennetty puoleen leveydestä kuten jossain vaiheessa joissa 80-lukuisissa nokissa oli tapana. Ihan standardin näköinen taottu nokka-akseli (ei siis billetti eikä ontto), ei päällisin puolin osaa erottaa vakionokasta. Näyttäisi olevan 40/33 venttiilit, eli ei kummallista, mutta kanavat näyttävät siivotuilta, ei käsityötä vaan koneistamalla siivotut. Kuvaa ei ole.
Tehtaan leima 8/88, eli ihan alkusarjan NG tai joku muu samalla imusarja-/kanavakonstruktiolla oleva.
Onko kenelläkään mitään vanhoja ABT:n esitteitä tai tietoa noista?
Comment