Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 Arpoo käynnistyksessä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 Arpoo käynnistyksessä

Eli kyseessä profiilin mukainen auto, tuotu saksasta mutta olen jo toinen omistaja suomessa.

Homman nimi on se että välillä joutuu sahaamaan pitkään ennenkuin käynnistyy, tuntuu että ei tulisi bensaa (?) koska startti rallattaa ihan niinkuin pitääkin. Moottorin lämmöillä ei tunnu olevan tähän osaa eikä arpaa, eikä tosin muillakaan olosuhteilla, tuntuu vaan tekevän tätä aina sillointällöin. Pari kertaa viikossa yleensä näin käy. Joskus ehkä useammin kun on auton sammuttanut ja nopeasti, alle 5 min, koittaa uudelleen käynnistää.

Searchia olen käyttänyt mutta en oikein mitään vastausta juuri tähän ongelmaan löytänyt.
    Joten lieneekö ihan bensapuolen ongelma vai jotain hankalampaa?

ittellä hieman samansuuntaisia ongelmia, ei muuten häiritte mutta tosiaan kerran tai pari kertaa kuukaudessa saattaapi tehdä tuota. ittellä myöskin saksantuonti ja toinen omistaja suomessa :) muuten pelannut ihan normaalisti.

Itte nyt vaihtanut rikkinäisen magneettiventtiilin aktiivihiilisäiliöstä ja bensansuodattimen jne... ei vaikutusta.

Comment

Joo ei tosiaan minullakaan ole muita ongelmia moottorin kanssa vielä tullut, tuo nyt vähän ihmetyttää.
      Ja lähinnä se että miten käy sit talvella jos jatkaa tuon tekemistä?

Comment

Mulla oli omassa samantapaisia ongelmia, mutta tapahtui aina kun yritti käynnistää puoli lämpimänä. Vika loppui kun vaihtoi lämpöanturin.

Comment

Working...
        X