Kylmänä käynnistyy nätisti, lämpimänä/puolilämpinä ei ollenkaan.
Eli ajon jälkeen n. 10-30 min kuluttua (kone vielä lämmin/haalea) ei suostu starttaamaan, pyörittää, mutta ei edes lupaa (bensaa tai kipinää ei tule). Kun koneen antaa jäähtyä kokonaan, lähtee taas nätisti käyntiin.
Mitä antureita/tilaa motronic pitää kriittisenä startissa? Epäilen anturoinnin vikaa tai tyhjäkäyntimoottoria (tyhjäkäynti ollut lämpimänä hieman epävakaa viimeisen vuoden (siis vaeltelua välillä 800-900 kierrosta, ei isompaa)).
Ikävä vika, ei tule koskaan kun sitä tarvitsisi.... Toistui eilen ensimmäistä kertaa ja 2 kertaa (aamulla ja illalla prkle!).
Auttakaapa audistia hädässä....
Eli ajon jälkeen n. 10-30 min kuluttua (kone vielä lämmin/haalea) ei suostu starttaamaan, pyörittää, mutta ei edes lupaa (bensaa tai kipinää ei tule). Kun koneen antaa jäähtyä kokonaan, lähtee taas nätisti käyntiin.
Mitä antureita/tilaa motronic pitää kriittisenä startissa? Epäilen anturoinnin vikaa tai tyhjäkäyntimoottoria (tyhjäkäynti ollut lämpimänä hieman epävakaa viimeisen vuoden (siis vaeltelua välillä 800-900 kierrosta, ei isompaa)).
Ikävä vika, ei tule koskaan kun sitä tarvitsisi.... Toistui eilen ensimmäistä kertaa ja 2 kertaa (aamulla ja illalla prkle!).
Auttakaapa audistia hädässä....
Comment