Eli kun nyt sitten alettiin pöyhiä ysikymppistä oikein kunnolla, niin kai koneellekin tars jotain tehdä.
Turbo tuskin tulee kysymykseen, eli kokeillaan nyt vaparina(ainakin näin aluksi). Konehan on tuo Kalle-Ville, eli pako lähtee kolmella jne. Tavoitteena olis n:170hv+. Tarvisin vinkkejä miten noihin lukemiin olis mahdollista päästä "kohtuu" vaivalla ja kustannuksin, eli miten puristussuhde helpointa nostaa, millasella nokalla, tarviiko tasapainottaa,yms. Edellinen kone jonka viritin oli maseratin moottori, ja sen kanssa meinasi tulla uskon puute. Oli alun alkaen turbopata, josta tehtiin vapari.-Siihen ei sitten saanut mitään valmiina. -Ei edes Knowhowta. Toivottavasti tällä kertaa päästään edes vähän helpommalla/halvemmalla.
PS: voisin vaikka jossain vaiheessa laittaa projektikuvia foorumiin, jos ketä kiinnostaa miten onnistutaan tekemään ruostereijän ympärille Audi.(jos nyt sitten onnistutaan) ;)
Turbo tuskin tulee kysymykseen, eli kokeillaan nyt vaparina(ainakin näin aluksi). Konehan on tuo Kalle-Ville, eli pako lähtee kolmella jne. Tavoitteena olis n:170hv+. Tarvisin vinkkejä miten noihin lukemiin olis mahdollista päästä "kohtuu" vaivalla ja kustannuksin, eli miten puristussuhde helpointa nostaa, millasella nokalla, tarviiko tasapainottaa,yms. Edellinen kone jonka viritin oli maseratin moottori, ja sen kanssa meinasi tulla uskon puute. Oli alun alkaen turbopata, josta tehtiin vapari.-Siihen ei sitten saanut mitään valmiina. -Ei edes Knowhowta. Toivottavasti tällä kertaa päästään edes vähän helpommalla/halvemmalla.
PS: voisin vaikka jossain vaiheessa laittaa projektikuvia foorumiin, jos ketä kiinnostaa miten onnistutaan tekemään ruostereijän ympärille Audi.(jos nyt sitten onnistutaan) ;)
Comment