Hei
Tilanne on nyt sellainen että minulla on käyttöautona hieman rujo b4 avant quattro. 2.6 v6 alkujaan ja vaihdoin siihen 1.8t aeb:n a4:sesta melkein 2 vuotta sitten. Tästä korista on edellinen omistaja pilannut sisustan joten on hankala koppa enää entisöidä siistiksi.
Vajaa kuukausi sitten rikoin töissä vasemman nilkkani ja nyt on automaatti auton etsintä menossa. Huomasin siisti kuntoisen ja järkihintaisen b4 sedan automaatin myynnissä. Ajatus on että ajaisin tällä automaatilla kunnes nilkka kestää taas seisoa ja touhuta (n.4kk) ja kun tarve loppuu siirtäisin taas tuon 1.8t tekniikan korista toiseen. Tällä kertaa vain kaikkine voimansiirto osineen.
Varsinainen kysymys. Onko b4 koreissa eroja oikeasti ja onko katsastusteknisesti mahdollista? Joskus oli näitä naurettavia runkonumeron alun eroja joissain autoissa? Jarrut ja alusta nyt ei suurta ongelmaa tuota kun kaikki on 2.6v6:sen palikkaa jotka löytyy toisesta autosta. Ja kuten tämän edellisen katsastus niin tehot pysyy kurissa 150hp vs 150hp.
Tilanne on nyt sellainen että minulla on käyttöautona hieman rujo b4 avant quattro. 2.6 v6 alkujaan ja vaihdoin siihen 1.8t aeb:n a4:sesta melkein 2 vuotta sitten. Tästä korista on edellinen omistaja pilannut sisustan joten on hankala koppa enää entisöidä siistiksi.
Vajaa kuukausi sitten rikoin töissä vasemman nilkkani ja nyt on automaatti auton etsintä menossa. Huomasin siisti kuntoisen ja järkihintaisen b4 sedan automaatin myynnissä. Ajatus on että ajaisin tällä automaatilla kunnes nilkka kestää taas seisoa ja touhuta (n.4kk) ja kun tarve loppuu siirtäisin taas tuon 1.8t tekniikan korista toiseen. Tällä kertaa vain kaikkine voimansiirto osineen.
Varsinainen kysymys. Onko b4 koreissa eroja oikeasti ja onko katsastusteknisesti mahdollista? Joskus oli näitä naurettavia runkonumeron alun eroja joissain autoissa? Jarrut ja alusta nyt ei suurta ongelmaa tuota kun kaikki on 2.6v6:sen palikkaa jotka löytyy toisesta autosta. Ja kuten tämän edellisen katsastus niin tehot pysyy kurissa 150hp vs 150hp.
Comment