Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8T sammui ruuhkaan, mutta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 1.8T sammui ruuhkaan, mutta

Vika ei ollut auton. Otti aivoon, näin lyhyesti. Kerron aluksi syyn, joka oli uusi varashälytin Viper 480 LCD 2-way.
    Ensimmäinen hälyttimen keskusyksikkö, joka rikkoontui Suomessa, kuulemma. Meni takuuseen. Siitä myös kuitenkin positiiviset kokemukset.
    Kiitokset vv-auto herttoniemelle, joka tuli hienosti vastaan PR-mielessä, kun auto seisoi korjaamolla 6 päivää, lähinnä vain siksi, ettei saatu työnalle. Oli meinaan sijaisauto kokoajan käytössä auditurvan piikkiin, joka olisi tullut minulle maksuun, koska hälytin ei ole audi-tuote. Tulivat siis noin 500? vastaan. Maksoin auton opiskelusta kuitenkin vielä 300?, tuli meinaan ihmeteltyä asiaa itse siellä korjaamolla asentajien kanssa 1 päivä. Tuli siinä sitten soiteltua hälyttimen asentaneeseen firmaan, josta kaveri ajeli herttoniemeen, ja 15minuutin selvityksen jälkeen totesi, että hälytin oli todellakin hommaan syyllinen. Bensapumpun rele oli kytkeytynyt aktiivikseksi, ja se piti juottamalla ohittaa. Onneksi Tapio osasi hommansa. No, hommasta maksoin matkat hälytin firmalle, mutta hän taasen teki PR:ää ja tuli parkkipaikalleni myöhemmin asentamaan uuden laitteen takuuseen ja samalla asennettiin yksi " hilavitkutin" ylläri varkaille lisää. Mutta näin, hälytin on uudenlainen eli hälyttää kaukosäätimeen, kun se joskus sitten hälyttää yöllä, ja menen paikalle 1 metrin kokoisen magnalightin taskulampun kanssa ja tungen patukan "viron" poijan anukseen, nimimerkillä" ultimatefightin". Juu, no hälytin maksoi alunperin asennuksineen noin 750?, eli homma maksoi käytänössä noin 1000?. Ihanan kallista, mutta elämä on ja hyväksyn sen , koska aion edelleen ajaa Audilla, varkaista huolimatta, i still waiting!

Mulla kans ekassa autossa, auton oma hälytin alkoi temppuilla.
    Sammuili kesken ajon, sekoitti sytkän jättämällä välistä kipinää jne kivaa.
    Kaikkien sähköosien vaihdon jälkeen tajus sitten missä vika.
    Autona tosin pösö.

Comment

Working...
    X