En löytänyt hirveästi vetoniveltä koskevia viestejä.
Näyttäisi näin kesäloman kunniaksi tulevan Audiin ulomman vetonivelen vaihto, kun joku tyhmä aikoinaan totesi että pitäis noi suojakumit vaihtaa sitten ajoissa pienien murtumien vuoksi ja unohti asian sitten tyystin.
Nyt vasen puoli naksuttelee iloisesti :(
Kaikkialla suositellaan koko vetoakselin irroittamista, kuten suositeltiin niihin kaikkiin Nissaneihinkin joihin olen nivelen vaihtanut. Näyttäisi tuo nivelen kiinnityskin olevan kuta kuinkin sama autossa kuin autossa, niin ajattelin kokeilla Audissakin vaihtoa akseli paikallaan.
Muuten ei liene mitään ongelmaa mutta kun uusi sokka on asennettu akselille, niin vetonivel pitäisi napauttaa jollain (esim. kumivasara) akselille kiinni.
Onko tämä juuri se syy miksi koko akseli suositellaan irroitettavan, ettei sisempi nivel ota itseensä tuosta iskusta? Vai onko syynä vain se, että homma on helpompi tehdä kun akseli on pöydällä?
Näyttäisi näin kesäloman kunniaksi tulevan Audiin ulomman vetonivelen vaihto, kun joku tyhmä aikoinaan totesi että pitäis noi suojakumit vaihtaa sitten ajoissa pienien murtumien vuoksi ja unohti asian sitten tyystin.
Nyt vasen puoli naksuttelee iloisesti :(
Kaikkialla suositellaan koko vetoakselin irroittamista, kuten suositeltiin niihin kaikkiin Nissaneihinkin joihin olen nivelen vaihtanut. Näyttäisi tuo nivelen kiinnityskin olevan kuta kuinkin sama autossa kuin autossa, niin ajattelin kokeilla Audissakin vaihtoa akseli paikallaan.
Muuten ei liene mitään ongelmaa mutta kun uusi sokka on asennettu akselille, niin vetonivel pitäisi napauttaa jollain (esim. kumivasara) akselille kiinni.
Onko tämä juuri se syy miksi koko akseli suositellaan irroitettavan, ettei sisempi nivel ota itseensä tuosta iskusta? Vai onko syynä vain se, että homma on helpompi tehdä kun akseli on pöydällä?
Comment