Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljynsuodattimen sopivuus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Öljynsuodattimen sopivuus?

Kävin hakemassa öljyfiltterin marmoritiskiltä. Jäi epäilyttämään sen sopivuus. Osa tuntee numeron: 06A 115 561B.

Mun (vanhan) akten mukaan ABY-koneeseen kuuluu filtteri: 034 115 561A. Osaako joku sanoa, sopiiko ostamani filtteri vai sainko väärän osan?

On oikea. 034 115 561A on vanha osanumero, sittemmin korvattu tuolla saamallasi osalla/numerolla.

Comment

Kiitoksia tiedosta Aki. Täytyykin päivittää akte jossain välissä, alkaa usko mennä tuohon vanhaan versioon, mikä minulla on.

Edit: Osaa tuo minun akte näemmä kertoa tuon sopivuuden, kun oikein älyää kysyä. ATP ei kertonut sopivuutta, mutta kun osalistasta klikkaa ABY-koneen suodinta, niin sieltähän löytyy tieto, että 06A 115 561B korvaa vanhemman suotimen. Pahoittelut häiriöstä, vika oli taas kerran käyttäjässä eikä softassa.

Comment

Hieman ohi, mutta aiheesta kuitenkin.

Kävin ostamassa Golfiin ja Lötköön uudet suodattimen öljynvaihtoa varten. Suodatin on molempiin moottoreihin tismalleen sama. Epäilytti vielä kotiin ajaessakin, tulkitsikohan kaveri kataloogeja oikein. Kuitenkin moottoreilla ikäeroa reilu 8 vuotta ja kyse täysin eri moottoriperheistä. Noh, mitä sitä hyvää muuttamaan.

Comment

Ilkka, jos minulla syöttää tuon vanhan osanumeron (Enter part number), niin aukeaa ikkuna joka sanoo että: Dropped, please use as replacement ja sitten on tuo uudempi osanumero.
          Eli ilmeisesti minulla on kehittyneempi versio?

Comment

Ei noita suodattimia ole kovin montaa eri versiota käytössä eli ihan luonnollista että sama käy talouden molempiin autoihin esim.

Comment

Working...
            X