Eli potilas -96 vuoden S6 AEC moottorilla. Ajettu noin 280tkm
Perjantaina oli katsastuspäivä ja suurin huolenaihe oli korkeat päästöt
https://drive.google.com/file/d/15tt...w?usp=drivesdk
Lyhyen tutkimuksen jälkeen totesin ettei moottorin huohotus ainakaan vuoda mistään. 4 sylinterissä on ohivuotoa rikkoutuneen tulpan takia. Tästä johtuen syö öljyä kohtuullisesti.
Mietin että voiko katalysaattori olla niin öljyinen että se ei enää pelitä? Katalysaattorit on alkuperäiset eli melkeen 300tkm ajettuja. Kannattaisiko nuo yrittää puhdistaa vai hitsaillakko suoraan uudet?
Perjantaina oli katsastuspäivä ja suurin huolenaihe oli korkeat päästöt
https://drive.google.com/file/d/15tt...w?usp=drivesdk
Lyhyen tutkimuksen jälkeen totesin ettei moottorin huohotus ainakaan vuoda mistään. 4 sylinterissä on ohivuotoa rikkoutuneen tulpan takia. Tästä johtuen syö öljyä kohtuullisesti.
Mietin että voiko katalysaattori olla niin öljyinen että se ei enää pelitä? Katalysaattorit on alkuperäiset eli melkeen 300tkm ajettuja. Kannattaisiko nuo yrittää puhdistaa vai hitsaillakko suoraan uudet?
Comment