Profiilin mukaisen typ44 automaatin matkustajan puolen murroksen sisempi suojakumi pitäisi vaihtaa. Homma lienee järkevin toteuttaa siten, että vetoakseli ja ulompi nivel irrotetaan ja suojakumi vaihdetaan ulkokautta.
En omista sopivaa hylsyä vetarin mutterin irrottamiseen ja voisin lyödä vetoa, että alapallon akseli on jämähtänyt kiinni, joten ei kiinnostaisi irrottaa vetaria.
Jotkut vaihtavat noita ulompia kumeja venyttämällä nivelen yli, mahtaisiko sama onnistua sisänivelen kanssa koko akselia irrottamatta?
En omista sopivaa hylsyä vetarin mutterin irrottamiseen ja voisin lyödä vetoa, että alapallon akseli on jämähtänyt kiinni, joten ei kiinnostaisi irrottaa vetaria.
Jotkut vaihtavat noita ulompia kumeja venyttämällä nivelen yli, mahtaisiko sama onnistua sisänivelen kanssa koko akselia irrottamatta?
Comment