Lähdin tossa äsken työpaikan parkkikselta ja meinas itku päästä.
eli:
Auto oli 8h lohkossa.
Kun starttasin niin kesti tooodella kauan ennenkuin edes lupasi lähteä käyntiin.
Autossani tuntuu olevan muutenkin pitkä vieteri mutta tämä nyt kummastuttaa.
Vaivoin moottorin lähdettyä käymään kierrokset olivat n.200/min.Siitä pikkuhiljaa
nousivat mutta silti moottori kävi vaivalloisesti.
Pari kertaa aiemmin on käynyt samoin auton ollessa "narussa".
Liikkeellelähdön jälkeen kytkin painettuna meinaa vielä uupua muutaman kilometrin matkalla.(liikennevalot yms.)
Kaasuun vastaa liikkeellä ihan normaalisti.
Ilman lohkolämppäriä ei tuota ongelmaa ole.
Mikä vikana?
En haluaisi rääkätä vanhaa sotaratsua tulevilla paukkupakkasilla ilman lohkoa.
Voiko johtua jostakin anturista mikä on jäähdytysjärjestelmässä haistelemassa vai mikä mättää?
Autohan oli 90 2,0 -88
Kiitos jo etukäteen!
eli:
Auto oli 8h lohkossa.
Kun starttasin niin kesti tooodella kauan ennenkuin edes lupasi lähteä käyntiin.
Autossani tuntuu olevan muutenkin pitkä vieteri mutta tämä nyt kummastuttaa.
Vaivoin moottorin lähdettyä käymään kierrokset olivat n.200/min.Siitä pikkuhiljaa
nousivat mutta silti moottori kävi vaivalloisesti.
Pari kertaa aiemmin on käynyt samoin auton ollessa "narussa".
Liikkeellelähdön jälkeen kytkin painettuna meinaa vielä uupua muutaman kilometrin matkalla.(liikennevalot yms.)
Kaasuun vastaa liikkeellä ihan normaalisti.
Ilman lohkolämppäriä ei tuota ongelmaa ole.
Mikä vikana?
En haluaisi rääkätä vanhaa sotaratsua tulevilla paukkupakkasilla ilman lohkoa.
Voiko johtua jostakin anturista mikä on jäähdytysjärjestelmässä haistelemassa vai mikä mättää?
Autohan oli 90 2,0 -88
Kiitos jo etukäteen!
Comment