Mikäköhän tarkoitus on kuvissa näkyvällä pallukalla? On suoraan kytkimen pääsylinterin perässä letkulähdön välissä.
ETKA ei tunne ja ELSA:sakin puhutaan vain "remove round object, if exists".
Onkohan tuo jokin vaimennin, joka liittyy virtausnopeuden kuristimeen? Eli joka päästää tilavuuden kuristimen ja pääsylinterin välillä muuttumaan, ennen kuin kuristin ehtii virrata läpi? Joku sellainenhan pitää olla, koska muutenhan et voi poljinta painaa pohjaan nopeasti, kun kuristin laittaa vastaan.
-06 Golfin yhteydessä tuli vastaan. Ongelmana, että kytkin ei aivan täysin aina irrota. Pitäisi saada snadisti enemmän poljettua. Pumppaamalla lattiasta parisenttiä edestakaisin poljinta, saattaa välillä irrottaa. Vaihtelin nyt sylintereitä, ennen kuin myönnän kytkinpaketin+vauhtipyörän olevan oikea syy...
Räjähdyskuvassa osien 6 ja 10 välissä. Itse kuristinhan on vasta osassa 15.
ETKA ei tunne ja ELSA:sakin puhutaan vain "remove round object, if exists".
Onkohan tuo jokin vaimennin, joka liittyy virtausnopeuden kuristimeen? Eli joka päästää tilavuuden kuristimen ja pääsylinterin välillä muuttumaan, ennen kuin kuristin ehtii virrata läpi? Joku sellainenhan pitää olla, koska muutenhan et voi poljinta painaa pohjaan nopeasti, kun kuristin laittaa vastaan.
-06 Golfin yhteydessä tuli vastaan. Ongelmana, että kytkin ei aivan täysin aina irrota. Pitäisi saada snadisti enemmän poljettua. Pumppaamalla lattiasta parisenttiä edestakaisin poljinta, saattaa välillä irrottaa. Vaihtelin nyt sylintereitä, ennen kuin myönnän kytkinpaketin+vauhtipyörän olevan oikea syy...
Räjähdyskuvassa osien 6 ja 10 välissä. Itse kuristinhan on vasta osassa 15.
Comment