Audi A4 B5 2.8 APR Q.
Liikkeelle lähtiessä kytkin ei ota tasaisesti eli luistattaessa kytkin nypyttää/täristää tms. eli ei ota tasaisesti.
Sama ilmiö ajossa pienemmälle vaihtaessa.
Ei ylimääräisiä ääniä, tyhjäkäynti aavistuksen epätasainen mutta yli 300tkm ajetussa tuskin voi vaatia kissan kehräystä.
Diagnoosiapuja?
Onko kysessä tosiaan kytkin?
Kytkimen jouset kuoleutuneet/poikki?
Kaksoismassa?
Moottorin/laatikon/perän/tms puslat?
Ei tuota kytkintä viitsisi ihan huvikseen purkaa auki.
Onko kaikissa 192hv 2.8-moottoreissa sama kytkin ja kaksoismassa?
Liikkeelle lähtiessä kytkin ei ota tasaisesti eli luistattaessa kytkin nypyttää/täristää tms. eli ei ota tasaisesti.
Sama ilmiö ajossa pienemmälle vaihtaessa.
Ei ylimääräisiä ääniä, tyhjäkäynti aavistuksen epätasainen mutta yli 300tkm ajetussa tuskin voi vaatia kissan kehräystä.
Diagnoosiapuja?
Onko kysessä tosiaan kytkin?
Kytkimen jouset kuoleutuneet/poikki?
Kaksoismassa?
Moottorin/laatikon/perän/tms puslat?
Ei tuota kytkintä viitsisi ihan huvikseen purkaa auki.
Onko kaikissa 192hv 2.8-moottoreissa sama kytkin ja kaksoismassa?
Comment