Tulipa hommattua männä viikolla tollanen b4 koppainen kasikymppi, josta ilmeisesti kansi kiero/halki (tai jos oikein hyvä tuuri ois niin pelkällä pahvin vaihdolla selviäis...)
Konetta en siis vielä ole töiltäni kerennyt avaamaan, mutta näyttäs olevan ns. k*set ja p**kat sekasin eli vettä öljyn seassa reilusti! Samaa sotkua löytyy myös männän päältä ainakin kolmesta sylinteristä.
VW:n 1.8 kansia ois tallin nurkassa parikin kappaletta joutilaana, joten kysynkin, onnistuisko sellanen pultata tuon 2 litraisen ABK lohkon päälle, olettaen siis että kannet on päällisin puolin samanlaisia..? Lähinnä mietin sitä, muodostuuko tuo 1.5mm ero 1.8:n 2.0:n sylinterien halkaisijassa ongelmaksi...
Tietysti jos jollain sattuis olemaan ylimääräisenä ehjä ABK koneen kansi, niin ei muuta ku tarjouksia kehiin! :)
Konetta en siis vielä ole töiltäni kerennyt avaamaan, mutta näyttäs olevan ns. k*set ja p**kat sekasin eli vettä öljyn seassa reilusti! Samaa sotkua löytyy myös männän päältä ainakin kolmesta sylinteristä.
VW:n 1.8 kansia ois tallin nurkassa parikin kappaletta joutilaana, joten kysynkin, onnistuisko sellanen pultata tuon 2 litraisen ABK lohkon päälle, olettaen siis että kannet on päällisin puolin samanlaisia..? Lähinnä mietin sitä, muodostuuko tuo 1.5mm ero 1.8:n 2.0:n sylinterien halkaisijassa ongelmaksi...
Tietysti jos jollain sattuis olemaan ylimääräisenä ehjä ABK koneen kansi, niin ei muuta ku tarjouksia kehiin! :)
Comment