Eli kun käynnistää auton niin kierrokset nousee 1200 rpm ja sitten hetken päästä (3-10sek) rupeaa käymään huonosti ja melkein sammuu, ihan niinkuin ei kävisi kaikilla. Tämä siis kylmänä.
Sitten tasaisella kulku on epätasaista, hieman nykivää..
Kun nostaa kierrokset 1500:n niin bensan syöttö katkeaa ja rupee käymään taas kun kierrokset on laskenut 1000:n ja siinä ne kierrokset sitten seilaa kokoajan.
Lambdan olen vaihtanut, ei vaikutusta.
Tänään katottiin kaverin kanssa vag-comilla vikakoodit, tälläisen listan antoi.
01257 - Idling speed stabilization valve (N71)
31-00 - Open or short to ground
01247 - Activated charcoal filter (EVAP) system solenoid valve 1 (N80)
31-00 - Open or short to ground
01262 - Solenoid valve for boost pressure control (N75)
31-00 - Open or short to ground
Toi N75 on aika selvä, mutta nuo kaksi muuta ei sano mitään.
Ja autohan oli S2 3b koneella vm. 91 MTM:n lastulla
Sitten tasaisella kulku on epätasaista, hieman nykivää..
Kun nostaa kierrokset 1500:n niin bensan syöttö katkeaa ja rupee käymään taas kun kierrokset on laskenut 1000:n ja siinä ne kierrokset sitten seilaa kokoajan.
Lambdan olen vaihtanut, ei vaikutusta.
Tänään katottiin kaverin kanssa vag-comilla vikakoodit, tälläisen listan antoi.
01257 - Idling speed stabilization valve (N71)
31-00 - Open or short to ground
01247 - Activated charcoal filter (EVAP) system solenoid valve 1 (N80)
31-00 - Open or short to ground
01262 - Solenoid valve for boost pressure control (N75)
31-00 - Open or short to ground
Toi N75 on aika selvä, mutta nuo kaksi muuta ei sano mitään.
Ja autohan oli S2 3b koneella vm. 91 MTM:n lastulla
Comment