Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200TQ kytkinten erot? (vauhtipyörän naittamisesta puhetta)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 200TQ kytkinten erot? (vauhtipyörän naittamisesta puhetta)

    vm88 ylöspäin ja alaspäin antaa eri numerot, mitä eroa näillä sitten on? eri perheen vaihdelaatikko? tai sitten painelaakerissa tai jossain ilmeisesti eroa? kun eikös 1B,3B ja MC moottorit ole samalla paineasetelmalla. ja sarjat antavat samat hammasluvut ja 240mm halkasijan kummallekin kytkinlevylle.
    ja kyse on sachsin vakiosetistä jossa tulee kaikki hilut.

    lähinnä se kiinnostais et käykö esmes tuon sachsin paketin mukana tulevat osat coupeq:n 016 sarjalaisen lootan sisälle. malli US

  • #2
    Varmasti en mene vannomaan, mutta vanhemmissa taitaa olla kytkinlevylle n.20mm upotus vauhtipyörässä ja uudemmissa vauhtipyörä on "tasainen". Luonnollisesti asetelmassa vastaavasti eroa.

    Comment


      #3
      Jos oletetaan että puhutaan samasta asiasta niin tuossa on eroavaisuus kuvia, uudet osat ovat 200t 240mm osia ja likaiset 100 228mm osia. http://qbo.pp.fi/RR/200/kytkin/

      Comment


      • #4
        no aktesta hiukan asiaa tutkineena ja muita vinkkejä sain kans niin paineasetelmia on käytetty eriperheen laatikoissa keskenään että se ei ilmesesti ole ongelma. Mutta nyt pitäisi naittaa tuo 016 sarjan US loota (90,kantticoupeq ja 4000) tuohon vm -91 200TQ 3B moottorin vauhtipyörään.

        1. mikä on passeli laakeri kampuraan? coupeq:n US lootaan tarjoaa kahta 046 105 313 D C18X24X16 ja 034 105 313 A BK15X24X26 ja 200TQ -91 3B:lle tarjoaa vain 034 105 313 A BK15X24X26 eli ilmesesti tuo vauhtipyörän oma käy.

        2.painelaakeri on sama esim 200TQ vm87 verraten tuohon US. uudemmassa eri.

        3.kytkin? eli ilmeisesti kuitenkin tuo vanhemman mallisesta 200TQ käy kun saman perheen laatikko. Mutta käykö tuon -91 3B moottorin? niin ja sportQ:lle tarjoaa samaa 035 141 033 GX levyä kuin 100/200/Q about 80 luvun puolivälin vehkeisiin.

        kohta silmät sen verta ristissä et pitää luovuttaa tälle illalle..

        Comment


          #5
          Vauhtipyörä määrää asetelman ja aski levyn.

          Comment


            #6
            Jos siulla on viitoskone niin 200/3B:n kytkinhässäkällä saat koneen naitettua tuohon US-askiin. Eli 3B:n vauhtipyörä + levy + paineasetelma.

            Silleen ainakin sovittelin ja mittailin pari viikkoa takaperin. Tosin lopullinen kasaus on miljoonalaatikon osilla: 3B:n vauhtipyörä + hyvä MP-laatikon levy + "joku tunnistamaton" ehjän näköinen paineasetelma jossa mitat sattuivat sopimaan (samat mitat kuin 3B:n paineasetelmassa).

            Comment


            • #7
              No.. jos aski määrää levyn niin miten tuo 200/3B:n oma kytkin voi käydä?
              onko pre-facelift (016 perheen laatikko) / facelift 200:sen vaihdelaatikoiden "kytkinakseli" samankokoinen/hammasluku täsmää.

              Comment


                #8
                200 3B:n perässä on 016 sarjan laatikko.

                Comment


                • #9
                  no niin sitten alkaa olla selvä tämäkin homma.. kiitoksia vain..

                  Comment

                  Working...
                  X