2.2 Viritys alkanut houkuttelemaan ja ajattelin joskos täältä saisi vinkkejä ennen kun kerkeää tunaroida jo osien hankinnassa. Tarkkaa teho tavoitetta ei oikein ole, mutta ns:dailyna olisi tarkoitus pitää. Elikkäs ainoat rajat ovat siinä että saa leimalle ja on vielä "mukava" ajaa (mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan). Moottori olisi tarkoitus alkuun ainakin purkaa ja kunnostaa, elikkäs laakerit, tiivisteet, nostajat jne... Tämmöisiä osia ja muokkauksia olen nyt alkuun ainakin ajatellut.
Kannen porttaus ja 7A pakonokka, ehkä jopa eri imunokkakin ja muuta parannusta kannen osiin. Männät vakiot jos vaan ovat kunnossa. Kanget 034M:ltä. Turbo GT3071, pakosarja tulee varmaan näillä näkymin omasta päästä. Vakio hukkis 1.9bar jousella. 3.5" DP ja siitä kisakatin jälkeen 3". 2.5"-3" ahtoputket ja joku melko kookas cooleri sinne väliin, dumppi myös sinne (kytketään pässiksi). 550cc suuttimet ja 044 pumppu. Kytkin, Paineasetelma, vauhtipyörä-paketti 034M:ltä.
Mitäs ois foorumilaiset tämmösestä setupista mieltä? Jotaki kyllä saatto jäädä laittamatta, mutta kyllä kai tuosta aivan toimivan kamppeen saisi.
Kannen porttaus ja 7A pakonokka, ehkä jopa eri imunokkakin ja muuta parannusta kannen osiin. Männät vakiot jos vaan ovat kunnossa. Kanget 034M:ltä. Turbo GT3071, pakosarja tulee varmaan näillä näkymin omasta päästä. Vakio hukkis 1.9bar jousella. 3.5" DP ja siitä kisakatin jälkeen 3". 2.5"-3" ahtoputket ja joku melko kookas cooleri sinne väliin, dumppi myös sinne (kytketään pässiksi). 550cc suuttimet ja 044 pumppu. Kytkin, Paineasetelma, vauhtipyörä-paketti 034M:ltä.
Mitäs ois foorumilaiset tämmösestä setupista mieltä? Jotaki kyllä saatto jäädä laittamatta, mutta kyllä kai tuosta aivan toimivan kamppeen saisi.
Comment