Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 1,8t onko bensalinjassa takiskuventtiiliä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 1,8t onko bensalinjassa takiskuventtiiliä?

    A6 1, 8t AWT käynnistyy kylmänä ja noin yön tai pidempään seistyään vasta toisella startauksella. Vaikutaisi, että ei saa heti bensaa.
    Onko polttoainelinjassa mitään takiskuventtiiliä; bensapaineen säätimessä tai pumpussa. Ajettu on jo lähes 300,000 km joten bensapumppukin saattaa olla "heikko". Bensasuodattimen vaihdosta alkaa olla 100.000km.
    Vikakoodia ei tule. Ainoastaan jo viisi vuotta kiusannut: käy laihalla koodi, jota ei ole saatu ratkaistua.
    Mutta tuo käynnistys ongelma on tullut nyt kesän jälkeen.

  • #2
    Takaisku on itse pumpussa, mitä vedenlämpötila-anturi näyttää testerillä kylmänä. Toi laihalla koodi tulee yleensä näin imuvuodosta tai MAF:ista.

    Comment


    • #3
      Kylmänä en ole lämpöjä mitannut . Lämpimänä on noin sama kuin lämpömitarin lukema. Pitää katsoa myös kylmänä. Bensapumppu hörähtää n. 2-3 sek. virran kääntäessä päälle. Toisella startilla ei juuri kuule ääntä. Miten ja mistä voisi mitata bensapaine?
      Onko kukaan vaihtanut pelkää bensapumpun moottoria tuohon bensapumpun muovikehikkoon? (netissä jossakin joskus oli video siitä)
      Maffi on näyttänyt pienessä ylämäesssä kiihdytyksessa 120 g/s ja on 150 hv:n moottori. Painetestilläkään ei ole vuotoa löytynyt.

      Comment


      • #4
        Mittari pitäs saada siihen injan välii mikä tulee suutintukille, MAF arvo hyvä kiihdytyksissä joskus taas se MAF ei anna tyhjäkäynnil tarpeeks lukemaa ni tulee se system too lean. Mut pumppu mahollisesti syypää, siin on yleensä oma fiksaaminen et vaihtaa pelkän pumpun et ei mikää paha.

        Comment

        Working...
        X