Jos ostatte käytetyjä katteja, niin jotakuinkin toimivan katin kennon peräpään olisi näytettävä VALKOISELTA. Jos näyttää mustalta, niin katalyyttilämpötilat olleet matalat ja katti on mitä todennäköisimmin ehtoopuolella.
"Mustapäisen" katin saanee menemään nippanappa päästöistä läpi "sikapolkemalla" paikat lämpöiseksi. Kuumaksi sikapoljetun katin HC:t ei mene enää nollille vaan todennäköisesti noin 25-40 tasolla. Jäähtyessään päästöt nousevat ja sadan raja todennäköisesti rikkoutuu. Katastusmiehestä kiinni miten hyväksyy/hylkää testin tuloksen perusteella.
Metadata (haun avainsanoja):
Katin kunto, päästöt, katsastus, vähäpäästöinen
"Mustapäisen" katin saanee menemään nippanappa päästöistä läpi "sikapolkemalla" paikat lämpöiseksi. Kuumaksi sikapoljetun katin HC:t ei mene enää nollille vaan todennäköisesti noin 25-40 tasolla. Jäähtyessään päästöt nousevat ja sadan raja todennäköisesti rikkoutuu. Katastusmiehestä kiinni miten hyväksyy/hylkää testin tuloksen perusteella.
Metadata (haun avainsanoja):
Katin kunto, päästöt, katsastus, vähäpäästöinen
Comment