Mikä voi olla vikana kun kuumana tahtoo kierrokset jäädä leijumaan reiluun tuhanteen hetkeksi ja sitten vasta tippuu tyhjäkäynnille? Joskus tekee niin että kierrokset jää huutamaan mutta kierroslukumittari näyttää silti tyhjäkäynnin lukemia. Vikakoodeissa ei ole näyttänyt muuta kuin että kierrokset on ollut korkeammalla kuin odotettu. Kylmänä pelaa normaalisti mutta kun lämpömittari näyttää n. 80 astetta niin leijuminen alkaa. Käynti on myös epätasaista.
Vaihdettuja osia tähän mennessä: huohotin venttiilikopan kylkeen, N80, kolmihaarainen takaiskuletku imusarjan alle. Mahtaakohan tuossa moottorissa olla siinä metallisessa huohotinputkessa takaiskua? Ainakin ilma liikkui molempiin suuntiin kun sitä puhalteli. Oli siis irti venttiilikopasta.
-11 Cupra R, CDLA
Vaihdettuja osia tähän mennessä: huohotin venttiilikopan kylkeen, N80, kolmihaarainen takaiskuletku imusarjan alle. Mahtaakohan tuossa moottorissa olla siinä metallisessa huohotinputkessa takaiskua? Ainakin ilma liikkui molempiin suuntiin kun sitä puhalteli. Oli siis irti venttiilikopasta.
-11 Cupra R, CDLA
Comment