En löytänyt varmuutta asiasta joten koitanpa kysäistä:
Eli olen kasailemassa HP2 jarruja ässään.
Hain uudet pyöränlaakerit tolppaan ja ihmettelin kun HI-LEVEL laakerisarjan mukana tuli 2 lukkorengasta per laakeri. No sitten kun prässäsin vanhan laakerin pois niin huomasin että laakerin pohjalla on lukkorengas-ura.
Vanhoissa laakereissa ei siis ollut mitään lukkorengasta.
Mikähän tässä nyt olisi oikea käytäntö? Laittaisko sinne pohjalle yhden lukkorenkaan vai mitä? Sehän siirtää napaa 3mm ulospäin,tosin lukkorenkaalla ei sielä mitään käyttöä ole kun laakeri vastaa kuitenkin laakeripesän pohjaan.
Etkasta katoin ja sielä ei ainakaan ollut lukkorengasta.
Tarkennan vielä että olen vaihtamassa koko tolppahässäkkää,en siis tee UFO:n tolpista
Hiukan epäselevä teksti mutta kai se tuosta selviää. :)
..sorry,meni väärään osastoon...
Eli olen kasailemassa HP2 jarruja ässään.
Hain uudet pyöränlaakerit tolppaan ja ihmettelin kun HI-LEVEL laakerisarjan mukana tuli 2 lukkorengasta per laakeri. No sitten kun prässäsin vanhan laakerin pois niin huomasin että laakerin pohjalla on lukkorengas-ura.
Vanhoissa laakereissa ei siis ollut mitään lukkorengasta.
Mikähän tässä nyt olisi oikea käytäntö? Laittaisko sinne pohjalle yhden lukkorenkaan vai mitä? Sehän siirtää napaa 3mm ulospäin,tosin lukkorenkaalla ei sielä mitään käyttöä ole kun laakeri vastaa kuitenkin laakeripesän pohjaan.
Etkasta katoin ja sielä ei ainakaan ollut lukkorengasta.
Tarkennan vielä että olen vaihtamassa koko tolppahässäkkää,en siis tee UFO:n tolpista
Hiukan epäselevä teksti mutta kai se tuosta selviää. :)
..sorry,meni väärään osastoon...
Comment