Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 4.2 -94 perän laakerointi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 4.2 -94 perän laakerointi?

Nonni. Otsikon auto on päästänyt pienen kolahduksen kun vaihtaa menosuuntaa. Tänään ajoin auton pukille tarkistaakseni mitä perään kuuluu. Apukuskin puoleinen vetari hieman väljä ja vetarin ympärillä sotkua.
    Aluksi ajattelin että suojakumi rikki ja hajoittanut samalla vetarin. Eipä ollut suojakumi rikki...
    Sotku (öljy) tullu perästä, huomasin että oikeanpuoleisen vetonivelen kiinnityslaippa heiluu kun sitä käsipelin liikuttaa.

Onko Audilaisissa ketään joka purkanut A8 D2 perää. Saako perään tuota vetonivelen laipan laakeria mistään vai otanko suunnan purkaamolle josta ehjä perä kokonaisuudessaan vanhan tilalle. Perässä ei näkyvää/tuntuvaa välystä ollut, öljyjen määrää en onnistunut tarkistamaan kun joku yhtä tollo tee-se-itse ihminen oli jo kerennyt tarkistuspropun kannan pilaamaan.
    Viimeksi muokannut Kalere; 5.9.2017, 22:23.

Onko Audilaisissa ketään joka purkanut A8 B2 perää.
    Kirotusvire sattunut, ensimmäisen sukupolven A8 on D2.

Comment

Katos vaan, aika nolo... Korjattu.

Sen verta itse lisäilen että purkaamolta perä lähtis 100€ hintaan jos itse kävis irroittamassa.
      Otanpa viikonloppuna (ehkä) perän irti ja katson miltä näyttää.
      Viimeksi muokannut Killeri; 5.9.2017, 22:35. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Comment

Litra tuli vanhaa öljyä pois, ei siis ihan kuivana ole ollut. Perä oli aika helppo tiputtaa alas. Pikainen katsaus sisuskaluihin ja vaikuttaisi tuo neulalaakeri (tai mikä lie nimeltään) haasteelliselta uusia, eikä onnistuneesta lopputuloksesta ole varmuutta. Vaihdoin vain stefan ja öljyt, haen varmaankin varaperän valmiiksi ja vaihdan joskus kun aikaa ja mielenkiintoa riittää.
        Mitään ylimääräistä ääntä perä ei pidä, kolahdus johtui etummaisen kumityynyn soikeaksi kuluneista kiinnitys reijistä auton rungossa.

Comment

Working...
        X