Moi, pitääpäs kysäistä täältä olisiko täällä joku joka osaisi valaista mikähän tuota audin työsylinteriä särkee. Eli:autosta särkyi työsylinteri jonka johdosta päädyin sitten laittamaan auton hieman perusteellisemman kunnostuksen alle ja laitoin koko kytkimen uusiksi kun kerran oli koko kone/laatikot irti,no osat kiinni ja auto nippuun,kaikki meni niinkuin strömssöössä siihen asti kunnes oli aika ilmata kytkin. poika polkemaan kytkinpoljinta ja itse aukomaan ilmaruuvia,kohta poika sanoo että polkimessa tuntuu niinkuin se jumisi puoleen väliin,pari uutta polkaisua ja poljin jäi pohjaan ja nesteet tulee pihalle lohkon ja vaihdelaatikon välistä aivan kuin siitä alkuperäisetä hajonneesta työsylinteristä. Olisikohan kellään hajuakaan mikä sen uuden särki? Kytkin on sachsin tuote ja auto on Audi S3 -00. Myöskin kaksoismassavauhtipyörä vaihtui uuteen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S3 kytkin ongelma
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Liikkuiko kytkinlevy takertelematta kytkinakselilla ? Tuli vain mieleen että olisi takerrellut ja jumittunut kytkinlevy akselilleen ja poika polkassut sen verta kovasti että uusikin hajonnut tämän takia. Sekään ei ole mahdottomuus etteikö uusi työsylinteri olisi ollut viallinen tai maanantai kappale.
-
kytkin
No nyt selvisi tämäkin ongelma,kytkin jonka tilasin ja asensin autoon olikin tarkoitettu 1,9tdi moottorille. Paineasetelma jäi noin 5mm liian kauas työsylinteristä ja tämä riitti siihen että se pullisti itsensä rikki.Nyt pitäisi sitten tilata jostain s3 käypäinen sachsin paineasetelma.Ei ainakaan Suomesta näy löytyvän.
Comment
Comment