Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä edullisesti uusi startti?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä edullisesti uusi startti?

Mistä saa edullisimmin uuden startin? Esim. Boschilaisen. Kone 2.5TDI AEL.

Kiitän!

Motonet

Comment

Ei näytä olevan kuin 1.9TDI koneeseen ja nekin kunnostettuja.

Comment

Edullisuudesta en tiedä, mutta Bosch-putiikissa hyvittävät vanhan rungosta jotakin jos ostat tehdaskunnostetun. Näin ainakin vielä joskus vuonna sirppi ja vasara. Soita paikalliseen firmaan ja varmista, voi olla että hinta on ihan positiivinen yllätys.

Comment

Kyllä startin motonetistakin näyttäis saavan. Vaati vain vähän etka-jumppaa.
          AEL:n kyljessä 046911023BX, jota käytetty 5-diiseleissä lähes ammoisista ajoista. Satkun kohdalta motonetin luettelosta:
          D/TD/TDi 8.85--94 (alvaihde). . . . . . . . . . . . . . . . 13-2583 164.00 ??? P50

Virallisen tiskin vaihto-osan hinta 178e.

Itse ostaisin marmorilta.

Comment

Ei tummoisella hintaerolla kannata muuta vaihtoehtoa kuin marmori, oikein miettiäkkään, vaikka periaatteessa osa on sama. Ero tulee takuussa, varmassa toimituksessa ja koko homman helppoudessa ettei fengshuit mene sekaisin Motonetin ovesta sisään astuttaessa. :)

Comment

Kiitos Teppo.

Tuollaisella hinta-erolla kannattaa kyllä mun hakea startti Pörhöltä. Tulee jopa halvemmaksi kun ei tarvitse rahtikuluja maksella.

Comment

Helsingissä Pukimmäen Essolta on saanut liki 24x7 varaosastartteja sopuhinnalla vuodesta 1 & 2 . En ole käynyt ostoksilla varmaan 6 vuoteen.... Vaikka korjaamo olisi kiinni niin kysymällä kassalta, niin katsovat varastosaldolta löytyisikö sopivaa. Erittäin hyvää palvelua.

Comment

Samaiselta Essolta on saatu apu niin akuuttiin jakajan kannen murtumiseen kuin muihinkin kriittisiin osan puutteisiin jo vuodesta se ja se. Puhelimella tavoittaminen on tosin vaikeaa, joten paikalle täytyy vaivautua itse.

Comment

Working...
                  X