Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0 tfsi korkea tyhjäkäynti kuumalla koneella

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.0 tfsi korkea tyhjäkäynti kuumalla koneella

    Kylläpäs nämä koslat nyt kovasti kaipaavat huomiota. Eli vm. 2006 2.0tfsi (BGB) alkoi tuossa pitämään kuumalla koneella tyhjäkäyntikierroksia noin 1200 tasolla, joskus saattaa humpauttaa 2000 rundin kieppeille. Ilmastointi päällä kuitenkin suht normaalit kierrokset.

    Vikakoodit kertoilee imuvuodosta, ahtopaineen vajavaisuudesta sekä korkeasta tyhjäkäynnin kierrosluvusta. Onkos tässä nyt sitten PCV vaihdon tarpeessa? Starttipilottia on tullut ruiskittua ympäriinsä purkin verran, mutta ei aivan selkeää vuotokohtaa ole vielä niin keinoin löytynyt.

  • #2
    Mitkä ne vikakoodit oli? Onko imua kun irrottaa öljykorkin kone käynnissä?

    Comment


    • #3
      001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected.
      000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached
      008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON

      Öljykorkkitestiä en huomannut tehdä, mutta öljytikun nostaminen huononti käyntiä merkittävästi.

      Comment


      • #4
        Tee tuo korkki testi, yleensä jos vikana PVC ni käynti paranee ku ottaa korkin ylös ja kova imu ettei korkki meinaa nousta ylös.

        Comment


        • #5
          Nonnii, korkin avausta koitettu kone käynnissä, ei auennut. Sammuttamisen jälkeen aukesi suhinan kera. Eli pcv-kauppaan huomenna.

          Edit: Uudella venttiilillä tyhjäkäyntiongelma poistui. Eipä ole noin sievästi käynyt ja käyttäytynyt miesmuistiin.
          Viimeksi muokannut b7567; 31.7.2017, 21:20.

          Comment

          Working...
          X