Kylläpäs nämä koslat nyt kovasti kaipaavat huomiota. Eli vm. 2006 2.0tfsi (BGB) alkoi tuossa pitämään kuumalla koneella tyhjäkäyntikierroksia noin 1200 tasolla, joskus saattaa humpauttaa 2000 rundin kieppeille. Ilmastointi päällä kuitenkin suht normaalit kierrokset.
Vikakoodit kertoilee imuvuodosta, ahtopaineen vajavaisuudesta sekä korkeasta tyhjäkäynnin kierrosluvusta. Onkos tässä nyt sitten PCV vaihdon tarpeessa? Starttipilottia on tullut ruiskittua ympäriinsä purkin verran, mutta ei aivan selkeää vuotokohtaa ole vielä niin keinoin löytynyt.
Vikakoodit kertoilee imuvuodosta, ahtopaineen vajavaisuudesta sekä korkeasta tyhjäkäynnin kierrosluvusta. Onkos tässä nyt sitten PCV vaihdon tarpeessa? Starttipilottia on tullut ruiskittua ympäriinsä purkin verran, mutta ei aivan selkeää vuotokohtaa ole vielä niin keinoin löytynyt.
Comment