Eli auto on A4 b7 2.0TSFI (BGB)
Ostin auton vasta liikkeestä, viikon päästä ostosta ilmoitin myyjälle, että moottorista kuuluu käynnistäessä naputusta, ääntä alkoi kans kuulumaan välillä ajossa lähinnä jarrutuksissa. Auto vietiin myyjän ohjaamaan liikkeeseen. Siellä vaihdettiin nokaketju ja kiristäjä, säätivät sitä siellä kolmepäivää. Sain auton takaisin ajoin noin 30km ja syttyi moottorin häiriövalo moottori ei kuitenkaan enään ääntänyt startatessa, tämä ei ollut ennen remonttia syttynyt. Vikakoodi P0011 nokka-akselin asento ajoitus päättynyt - ajoitus aikaistunut.
No auto vietiin takaisin korjaamolle. Siellä sanoivat, että jako oli puolella hampaalla pielessä. En ole kyllä koskaan kuullut puolikkaista hampaista :D
Ajoin taas 30km ja vikavalo palaa taas. tälläkertaa vikakoodit P0011 ja P0340 Nokka-akselin asentotunnistimen A virtapiirin toimintahäiriö, sekä P000ACamshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response
Taas samaan paikkaan korjattavaksi, Soittavat, että laittoivat vielä normi jakopään työkaluilla kohilleen, mutta sytyttää vikavalon, varaavat ajan Pörhölle merkkiliikkeeseen. Katsoin mielenkiinnosta vikakoodit, nyt vain P000A
Tänään auto oli pörhöllä ja soittivat, että venttiilikopalla on liian alhainen paine 0,5bar, nokka akselin säädin ei liiku ollenkaan, paineen säädin toimii kuitenkin. Epäilivät sihdin olevan tukossa öljypohjassa.
Alkaa kyllä ihmetyttään, että mitähän täällä tapahtuu, onkohan edellinen korjaamo hajottanut jotain vai miten se vikavalo kilahtaa tauluun heti kun auto on ollut siellä korjattavana, epäilyttää kyllä, että paineen katoaminen ylhäältä ei johdu sihdistä.
Ostin auton vasta liikkeestä, viikon päästä ostosta ilmoitin myyjälle, että moottorista kuuluu käynnistäessä naputusta, ääntä alkoi kans kuulumaan välillä ajossa lähinnä jarrutuksissa. Auto vietiin myyjän ohjaamaan liikkeeseen. Siellä vaihdettiin nokaketju ja kiristäjä, säätivät sitä siellä kolmepäivää. Sain auton takaisin ajoin noin 30km ja syttyi moottorin häiriövalo moottori ei kuitenkaan enään ääntänyt startatessa, tämä ei ollut ennen remonttia syttynyt. Vikakoodi P0011 nokka-akselin asento ajoitus päättynyt - ajoitus aikaistunut.
No auto vietiin takaisin korjaamolle. Siellä sanoivat, että jako oli puolella hampaalla pielessä. En ole kyllä koskaan kuullut puolikkaista hampaista :D
Ajoin taas 30km ja vikavalo palaa taas. tälläkertaa vikakoodit P0011 ja P0340 Nokka-akselin asentotunnistimen A virtapiirin toimintahäiriö, sekä P000ACamshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response
Taas samaan paikkaan korjattavaksi, Soittavat, että laittoivat vielä normi jakopään työkaluilla kohilleen, mutta sytyttää vikavalon, varaavat ajan Pörhölle merkkiliikkeeseen. Katsoin mielenkiinnosta vikakoodit, nyt vain P000A
Tänään auto oli pörhöllä ja soittivat, että venttiilikopalla on liian alhainen paine 0,5bar, nokka akselin säädin ei liiku ollenkaan, paineen säädin toimii kuitenkin. Epäilivät sihdin olevan tukossa öljypohjassa.
Alkaa kyllä ihmetyttään, että mitähän täällä tapahtuu, onkohan edellinen korjaamo hajottanut jotain vai miten se vikavalo kilahtaa tauluun heti kun auto on ollut siellä korjattavana, epäilyttää kyllä, että paineen katoaminen ylhäältä ei johdu sihdistä.
Comment