Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 vikakoodi p2187

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 vikakoodi p2187

    Eli kyseinen vikakoodi p2187 (system too lean at idle) ilmaantui jakopääremontin jälkeen. Sytyttää moottorin vikavalon, mutta ei ainakaan kuultavasti oireile. Voiko antaa kyseisen koodin, jos autossa olisi ajoitus mennyt remontin yhteydessä pieleen? Vai johtuuko kenties jostain muusta? Autona A6 2.0tfsi -09 ja multitronic vaihteisto. Liikkeelle ajattelin aluksi lähteä N80- venttiilin vaihdolla.

  • #2
    Ota auto auto käynnissä öljykorkki irti jos mottorissa alipaine eikä korkki nouse nätisti ylös vaihda PVC valve. N80 voi testaa päästääkö ilmaa läpi kumpaakin suntaan mut vika tod. näkösesti tos PVC.

    https://www.google.fi/search?q=2.0tf...KKd4aOQcYReVM:

    Comment


    • #3
      Pcv venttiili vaihdettu 125tkm kohdalla ja nyt mittarissa 178tkm. Meneekö nuo venttiilit niin nopeasti hajalle?

      Comment


      • #4
        Voi mennä, testaa se alipaine

        Comment


        • #5
          Tyhjäkäynnillä korkki auki, imu todella iso ja moottori käy epätasaisesti.

          Comment


          • #6
            Nii se kortti ei nouse helposti pois siitä.? Vaihda PVC

            Comment


            • #7
              Korkki nousee kyllä vaivattomasti.

              Comment


              • #8
                ok, ja toi et kone käy huonosti korkki irti ni viittaa siihen et se PVC toimii. Testaa se N80, myös imuvuodot ois hyvä tsekata, joko paineistaa tai sit käynnissä suihkii esim. cleanerii.

                Comment


                • #9
                  Mutta voiko jako olla pielessä?

                  Comment


                  • #10
                    Eipä oikeen, ei kävisi kunnolla ja herjaisi nokan tunnistimesta.

                    Comment

                    Working...
                    X