Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vetarin irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vetarin irroitus

    Aloin tuossa vaihtaan jousia autoon mut vasemman puolen etuvetari on niin kertakaikkiaan jumissa että ei lähde millään irti... oikea puoli lahti ku peukalolla tökkäs... oisko kellään hyviä vinkkejä miten saisi irti? Alkaa jo keinot loppua... ulosvetäjällä yritin vetää napaa pois vetarista mutta ei liiku milliäkään... :(

    #2
    Napapulttia muutamia kierroksia auki ja lekaa perään

    Comment


    • #3
      voi ku lähtiski noin nätisti :) napapultti on kokonaan auki tietenki. (jos tarkoitat sitä pulttia millä on vetari kiinni) sitä on hakattu ja lämmitetty,vedetty ja työnnetty... ei mihinkään :(

      Comment


        #4
        Tota, tyhmä kysymys. Onhan alapallo irti että sillä on tilaa liikkua?
        Omassa on vetari liikevaransa tapissa (alapallosta camberin säätö täysin sisällä), kun auto tunkattu ylös eikä tosiaan liiku mihkään, jos alapallo kiinni.

        Comment


        • #5
          alapallonivel on irti :)

          Comment


            #6
            Vetarin päähän kun lyö lekalla niin helposti menee jengat piloille tai jopa koko kierreosa taipuu. Se on yllättävän pehmeänsitkeää tuo tavara. _Iso_ kolmileukainen ulosvetäjä, sillä lähtee, jos ei niin sitten vielä isompi ulosvetäjä.

            Jos mikään muu ei auta niin lähde kauppaan sen kanssa, varmasti irtoaa. Menee kyllä laakeri helposti samalla.

            Comment


            • #7
              saatiinhan se lopultaki irti.. otin vetarin irti laatikon päästä ja ruuvipenkkiin koko tolppa kiinni... kaveri piti tamppia vetarinpultin päässä ja ite löin jumalattomalla lekalla aivan täysiä siihen noin 20 kertaa niin plupsahti se sieltä irti :D tosin meni kierre siitä pultin päästä mut lyhensin vähän sitä kierrettä niin kyllä siihen mutterin sai. just tulin koeajoilta. vähän turhan matala tuli 4,5 sentin madallusjousilla.

              Comment

              Working...
              X