Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 c5 takapää rämisee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 c5 takapää rämisee

    Eli takapäästä, peräkontin oikealta sivulta kuuluu räminää kuopissa. Ääni kuulostaa kuin isohko pultti kolisisi kontin peltiä vasten. Olen purkanut kontin verhoukset, alkuperäisen "subbarin" ja kaikenlaista muuta irtoavaa kontista mutta nyt rupee tuntumaan että alustasta tuo ääni on kuuluttava.
    Vielä en ole päässyt auton alle kurkkimaan ja ajattelin kysyä ehdotuksia täältä ensin.

  • #2
    Takaiskarin yläpään kumi jos antautuu niin iskarin varsi hakkaa kovaa koppaa vasten.

    Comment


    • #3
      Näkeekö tuota ilman iskarin irroitusta?

      Comment


      • #4
        Mittailin korkeuksia pyörän navasta lokarin kaareen

        Etu vasen 39.5cm
        Etu oikea 40cm
        Taka vasen 33.5
        Taka oikea 37

        Eli kyllä tuossa takapäässä jotain häikkää on, olisiko jousi/ jouset poikki?
        Keuliminen on kyllä mahtava

        Ajattelin hommata eibachin prokitin, onkos tuo 1BA alustakoodi ihan normialustainen? etupää on aika korkealla jopa normialustaiselle

        Comment


          #5
          1BA Standard suspension/shock absorption

          Suosittelen lämpimästi Eibachin Pro-Street-S alustasarjaa.

          Comment


          • #6
            Niinkuin arvelinkin niin molemmilta puolilta takajousi poikki, toinen puoli oli jopa tullut jousilautasen ulkopuolelle puoli kierrettä alapäässä.
            Oisko jotain vinkkejä vaihtoon?

            Äkkiseltään katsottuna:
            Vakaajan linkki irti alatukivarresta
            Iskarin yläpää irti korista
            Iskarin alapään pultti irti
            Alatukivarren uloin pultti irti navasta
            Abs nopeustunnistin irti

            Saako noilla konsteilla alatukivartta väännettyä alaspäin niin että tolppa mahtuu tulemaan pois?

            Nyt en vaan osaa millään päättää laitanko eibachin prokitin vakioiskareilla vai ostanko pelkästään takapäähän uudet jouset ja iskarit. Keula on tosi korkea (40cm navasta) mutta toisaalta maavarakin on ihan kiva juttu.

            Comment


            • #7
              Jos etupää on kunnossa, niin samanlaiset (vaimennustasoltaan) vakioiskarit takapäähän. Jos haluat kovempaa tai pehmeämpää, niin sitten uusit molemmat päät.
              Viimeksi muokannut ADHWAU; 27.8.2018, 17:27. Perustelu: typo

              Comment


              • #8
                Päädyin nyt tilaamaan kyb:n jouset ja sachs iskarit, saa nähdä miten vaihto onnistuu, laitoin jo jokapaikkaan irrotusöljyt likoomaan

                Comment

                Working...
                X