Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uudet kromipeilit rikki jo paketissa *ratkaistu*

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Uudet kromipeilit rikki jo paketissa *ratkaistu*

Sain viimein hommattua itselleni kromiset peilinkuoret. Ostin ne Doc-powerista niinkuin moni muukin. Hämmästys oli suuri sillä kun otin ne paketista asennusta varten yhdessä kromaus olikin jo rikki. Ajattelin että ehkä näissä sitten on noita virheitä ja se oli muutenkin sillä tavalla että jäi aikalailla peilin alle.

Kuva: http://www.saunalahti.fi/~mpelanti/a...maus_virhe.jpg

Ei muuta kuin peili kiinni. No kyllähän se valitettavasti silti näkyy. Otin ylläolevan valokuvan todisteeksi ja laitoin kyselyä doc-poweriin siitä että voiko ongelma tuosta pahentua. Maahantuoja KCS vastasi samantien ettei mitään korvata. No en kyllä vielä mitään vaatinutkaan. Vetoavat asennusvirheeseen ja doc-power samaa mieltä. Heikoilla siis olen. Onneksi kaverin kanssa laitettiin ne ja yhdessä ihmeteltiin miten uudessa peilissä voi olla tuollainen virhe. Peileissä ei ole mitään muita jälkiä, ehkä hyvin ohut naarmu lähellä ongelmakohtaa. Kaverini on kyllä valmis todistamaan aiheesta kirjallisesti, mutta en tiedä onko siitä mitään iloa.

Onko minun vain nieltävä tappioni? Ei varmaan olisi pitänyt laittaa ollenkaan kiinni viallista tuotetta mutta siinä kromihuumassa ei asiaa niin ajatellut. Toivoin vain että se menisi piiloon.

Kävin vielä Doc-powerissa paikan päällä ja tuomio oli "Oma moka".

EDIT:

Laitoin suoraan palautetta Kenny's Car Styling:lle jotta saisin kirjallisesti selvityksen. Meni vain puolisen tuntia ja soittivat sieltä että saan uudet kuoret. Olivat kuitenkin sitä mieltä että viallisten käyttöönotto oli virheliike. Niinhän se vähän taisi olla.

Eli kaikki sittenkin kunnossa vaikka vielä tunti sitten tilanne oli toisin. Hyvä niin.

KCS:lle pisteet palvelusta! Doc-power ei oikein kehuja ansaitsisi koska olivat heti vahvasti sitä mieltä että kyseessä on asiakkaan ongelma. Jos olisin jättänyt asian siihen saisin yksin kärsiä virheestä nahoissani. Nyt selvitään ylimääräisellä asentamisella ja pienellä reissaamisella.

No se asentaminen ei välttämättä ollut tässä tilanteessa hyväksi, mutta mikäli se kromausvirhe on selkeästi erilainen kuin asentaessa aikaansaatavat naarmut niin kyllähän se myyjä sen joutuu vaihtamaan uuteen vastaavaan tai hyvittämään hinnassa.

Ikävintä näissä on vaan se että jos liike heittäytyy hankalaksi niin kuluttaja-asiamiesten yms kanssa pelaaminen tulee kalliimmaksi kuin tuollainen osa uutena.

Mutta, kun kerran kirjoitit asiasta raportin kolmelle miljoonalle parhaalle kaverillesi Internetiin, niin teit sikäli palveluksen että muut ymmärtävät välttää Doc-Powerin kanssa asiointia jos ne eivät tule tuossa asiassa sinua vastaan.

Comment

Mutta, kun kerran kirjoitit asiasta raportin kolmelle miljoonalle parhaalle kaverillesi Internetiin, niin teit sikäli palveluksen että muut ymmärtävät välttää Doc-Powerin kanssa asiointia jos ne eivät tule tuossa asiassa sinua vastaan.
      Enpä ihmettele yhtään Doc Powerin suhtautumista asiaan. Itse laitoin kyselyn ko. firmalle BSR steg 2 paketista. Samassa kyselin miten vaikuttaa poltto-aineen kulutukseen ja vastaus oli, että on parasta unohtaa koko homma jos pa-kulutus kiinnostaa! Oli aika tylyä asiakaspalvelua.

Comment

Itse sain oikeen hyvää palvelua DOC-powerilta ostin uuden by-pässin ja kysäsin että mites ton huolto
        miten usein sitä tarvii huoltaa. Kaveri siihen tuumas että odotas käyn tuolla takahuoneessa ja toi mulle uuden männän & muut kilkkeet siihen huoltoon ja että ei maksa mitään. Kyselin jotain muitakin juttuja sähköpostin kautta ja aina sain hyvin asiallisen vastauksen. Mulle jäi hyvä maku tosta paikasta.

Comment

Ikävintä näissä on vaan se että jos liike heittäytyy hankalaksi niin kuluttaja-asiamiesten yms kanssa pelaaminen tulee kalliimmaksi kuin tuollainen osa uutena.
          Usein jo maininta yhteydenotosta kuluttajaneuvojaan saa liikkeen tulemaan vastaan. Sitäpaitsi, kunnallisen kuluttajaneuvojan palvelut ovat pääosin maksuttomia. On eri asia, jos joudutaan käyttämään tavarantarkastajaa tms.

Hyvä kello kauas kuuluu ja päinvastoin. Netin keskustelupalstoilla pienetkin yksittäiset hankaluudet tietyn toimitsijan kanssa kertautuvat.

Comment

Usein jo maininta yhteydenotosta kuluttajaneuvojaan saa liikkeen tulemaan vastaan. Sitäpaitsi, kunnallisen kuluttajaneuvojan palvelut ovat pääosin maksuttomia. On eri asia, jos joudutaan käyttämään tavarantarkastajaa tms.
            Tarkoitin nyt lähinnä tappeluun käytettyä aikaa ja vaivaa. Jos parin satasen osan takia polttaa muutaman viikon vapaa-aikaansa menemällä ensin kuluttajaneuvojien ja mahdollisesti käräjien kautta, vaikka lopulta voittaenkin, niin minä ainakin katson ettei se enää kannata.

Hyvä muuten että asia lopulta ratkesi, pisteet KCS:lle.

Comment

Working...
            X