Juuh elikkäs, tuli sitten vaihdettua käytetty ohjausvaihde passattiin kolinan takia.
Ongelmaksi muodostui se, että nyt steering torque näyttää -0,5nm vaikka seisoo paikallaan ratti suorassa. Eli tahtoo tehostaa oikealle enemmän. Kulmat on säädetty laakkosella ja ajettu kaikki mahdolliset säädöt. Eli kun ajaa pikkuvauhtia pitämättä ratista kiinni ratti tahtoo kääntyä jopa 90astetta oikealle. Isommissa nopeuksissa puoltaa oikealle kun päästää ratista irti. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Vikakoodeja ei ole. Jossain 50km/h nopeudessa kääntäessä vasempaan tahtoo ratti nykiä itseänsä sinne oikealle päin.
Ongelmaksi muodostui se, että nyt steering torque näyttää -0,5nm vaikka seisoo paikallaan ratti suorassa. Eli tahtoo tehostaa oikealle enemmän. Kulmat on säädetty laakkosella ja ajettu kaikki mahdolliset säädöt. Eli kun ajaa pikkuvauhtia pitämättä ratista kiinni ratti tahtoo kääntyä jopa 90astetta oikealle. Isommissa nopeuksissa puoltaa oikealle kun päästää ratista irti. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Vikakoodeja ei ole. Jossain 50km/h nopeudessa kääntäessä vasempaan tahtoo ratti nykiä itseänsä sinne oikealle päin.