Tuli hölmö juttu mieleen mutta kysytään silti eli kun nuo alumiiniset kattokaiteet on eloksoidut (=anodisoidut) niin onko niitä järkeä vahata? Jos hyöty minimaalinen ni ei kait siitä silti mitään haittaa ole? Ootteko vahanneet niitä vai ette? Naarmuja tai kulumajälkiä noissa ei onneksi näytä ainuttakaan olevan, liekö ikinä edes käytetty..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kattokaiteiden vahaus (eloksoidut)
Collapse
X
-
SakkeusAvainsanat: Ei mitään
-
Sakkeus
AG:n Ultra Deep Shinella tuon oon vahaillut ja vahailen tulevaisuudessa kunnes parempaa (ja yhtä helppoa) tuotetta tulee saataville..liekö tuo sitten liian hiova/puhdistava.. Super Resin Polishin ominaisuudet pitäs olla mukana.. Liekö parempi jättää vahaamatta? Joskus mietin että ostais kromiosille erikseen vahan, se varmaan ois kaiteillekin sitten parempi kun nehän ei kait sisällä hiovia osia ollenkaan?
Comment
-
Ainakin AG: kultainen on ihan pelkkä vaha ilman hiovia ainesosia. Olikohan sen nimi joku Extra Gloss tjsp. En nyt kuitenkaan usko, että vahalla olisi kovin suuri merkitys - siis mitä vahaa kaiteisiin käyttää. Kiat ne tehtaalla huomioi, että autoa saatetaan vahata aika voimakkaillakin aineilla.
Itse olen vaan saanut yhden eloksoidun osan pilattua liian puhdistavalla vahalla. Vei eloksoinnin osittain mukanaan. Auton osasta ei kuitenkaan ollut kyse.
Comment
Comment