Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mahtuuko A4 B6 malliin 120mm ulostulot?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mahtuuko A4 B6 malliin 120mm ulostulot?

    mahtuuko A4 B6 malliin 120mm ulostulot? vai tarviiko muokata takapuskuria. Kokemuksia kenelläkään..

  • #2
    juu kyllä se 120mm aika suurelta munkin korvaan kuulostaa. 100mm ellipsi/ovaali päitä olen kyllä etsiskellyt muttei silmään sopivia ole sattunut.. saa laittaa viestiä jos on tiedossa jollain.

    Comment


    • #3
      Itselläni on 90mm ulostulot ja ottaa kiinni jo normi puskurissa...

      Comment


        #4
        Tuossa minun autossa on 100mm ulostulot ei tunnu ottavan kiinni mihinkään. En kyllä lähtisi tuon isompia asentelemaan koska luulisin että silloin ainakin vakiopuskurilla alkaa osumaan puskuriin.

        Comment


        • #5
          Ja kyllä nuo penis jatkeen putkepäät alkaa olla ulkonäön puolesta just sopivat Anelkkuun et tosta isommat alkaa näyttää tyhmiltä...
          Itsellä myös tuon kokoiset ja kun ne ovat omassa vierekkäin niin näyttävät jo ihan teineiltä...varsinkaan kun kulkupuoli ei ole putkenpäiden tasolla.

          Comment


          • #6
            Täytyy vaan jatkaa metsästämistä. Näyttäis docpowerilla olevan noita miltekin S4 ovaaleja 100mm putkenpäitä mutta turhan tyyriitä ovat varmaan. :)

            Comment


            • #7
              Kiitos vinkistä. 120mm ovaalit on sit tilattu ja yritin kyllä mallailla että sopiiko vai ei :) ja onhan se puukkosaha aina olemassa jos ahtaaksi tila käy.

              Comment


                #8
                Ilmottelehan sitten tänne, että miten sopi. Itekin oon ajatellu samanlaiset tilata...

                Comment


                • #9
                  onko muuten s-linessä isommat aukot? täytyy myös hommata vähän täytettä taakse...

                  Comment


                  • #10
                    En mä usko että ne kovin isommat on kuin normi nelosen puskurissa.. ei ainakaa näytä siltä.? mäpäs laitan kuvan kun on putkenpäät hitsattu kiinni.

                    Comment


                    • #11
                      voisi semmoiset myös laittaa, jos sopii hyvin. pyöreät siinä mielessä voisi olla parempi että peittäisi aukon tasaisesti, ainakaan mä en ala leikkaamaan puskuria..

                      Comment


                      • #12
                        Onkos kellään kuvia b6:een vaihdetuista putkenpäistä? Näkisi vähän vaihtoehtoja. Pitäisi jotkut hillityt hieman isommat, joko soikeat tai pyöreät päät katsella jotka istuisivat puskuriin paremmin.

                        Comment


                        • #13
                          Siinäpä pari kuvaa.. Ostettu Moposportista. Muistaakseni 100mm.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Nuohan näyttäisi istuvan hyvin. Ei vaan oikein löydy tuolta linkistä vastaavia. Tai ei ainakaan ole mitään kuvallista ja summassa hankala tilata. Muistatko minkä merkkiset ja malliset on? Tuliko klemmarilla kiinni vai hitsaamalla?

                            Comment


                            • #15
                              Tyylikkään näköiset putkenpäät j_pt:n autossa. Tuollaiset haluan omaani myös, kun nuo nykyiset ei jotenkaan passaa puskurin kanssa laisinkaan.

                              Comment


                              • #16
                                Onkos kukaan löytänyt mistään tuollaisia originaalin näköisiä mutta hieman isompia, ehkä jotain 85mm halkaisijaltaan olevat päitä? Vieläpä mielellään viistot. Voi nuo sataset olla ehkä kuitenkin vähän villit.

                                Comment

                                Working...
                                X