Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6:n etumaski

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B6:n etumaski

Tarkoituksena olisi katsella B6:n sellaista grilliä, jossa ei olisi lainkaan noita audin rinkuloita ja olisi sellaista mustaa metalliverkkomallia. Jossain olin näkevinäni myös sellaisia kaksiosaisia, joissa oli puskurin alapuolinen osakin samannäköinen.

Mistäs tuollainen kannattaisi hommata; suomesta vai EU-alueelta tilaamalla? Paljon kannattaisi maksaa pelkästä yläpuolisesta tai ylä- sekä alaosasta? Onko grillin vaihto itse helppo nakki?

EU-alueelta tilaamalla on edullisin tapa.
    Maskin vaihto sujuu kotikonstein ilman työkaluja noin kolmessa minuutissa.

Comment

Miltäs pajalta/liikkeeltä tuollainen sitten kannattaisi tilata? Jos tiedätte luotettavia ja järkevän hintaisia, niin laittakaa linkkejä!

Comment

Kun laittaa vaikkapa googleen hakusanaksi "audi front grille" niin löytyy jo mukavasti vaihtoehtoja.
        (tosin valikoima ylipäätään on suppeampi kuin esim Opeleihin ym)

Omien kokemusten mukaan hinnoissa on kuitenkin melkoisesti eroja riippuen siitä kuka myy..eli pieni vertailu ennen ostopäätöstä kannattaa taatusti.

Saksassa vaikuttaisi olevan kuitenkin yleisesti ottaen edullisinta..Englannissa vastaavasti hinnoissa on huimia eroja riippuen siitä mistä firmasta on kyse.

Comment

Joo,

nyt googlasin ja kyllä sieltä jotain löytyi, muttei kauheasti.

Laittakaa hyviä audi-tuunauspajojen nimiä/nettiosoitteita, kun en itse tiedä niitä juurikaan, mitä nyt MTM, ABT ja OETTINGER.

Comment

Noita "tuunauspajoja" ei täällä ehkä välttämättä tunneta oikein hyvin, aika pitkälti on vallalla ajatusmalli, että sijoitetaan eurot auton liikkumiseen eikä koristeluun. Ja toisekseen, on joitain autoja mistä merkki pitää ottaa pois näkyviltä että sillä ilkeää ajaa, mutta mun mielestä Audi ei ole sellainen...

Yksi liike mistä saa tingel-tangelia ja voimaa on Doc-Power.

Comment

Teron kanssa olen siinä mielessä samoilla linjoilla että minusta Audi ei ole niitä autoja joissa merkitön maski näyttää hyvältä..sellainen kuuluu enemmänkin Opeleihin, Hondiin ym merkkeihin.

Sen sijaan siitä olen hiukan eri mieltä etteikö myös Audia voisi maltillisesti "tuunata" tai "koristella", mutta paino sanalla maltillisesti.

Minusta parhaiten Audiin sopii S-line/Audi Sport osat, sekä sitten esim ABT-Sportslinen osat..mutta aika harvassa ne maltilliset, mutta näyttävät osat minusta ovat.

Vähän sama asia on muidenkin "oikeiden" automerkkien, kuten MB ja BMW, kanssa.
              Ainoat korisarjat ym mitkä Mersun ulkonäköä parantaa on AMG ja BMW:n kohdalla M-Sport..muu menee teinipuolelle.

Ehkäpä siitäkin voi eräällä tavalla erottaa mikä on premium-merkki ja mikä ei..ne joihin löytyy sen tuhannen tuhatta tuning-härpäkettä ovat myös tusinamerkkejä..

Comment

Mie lasken nuo Jarin mainitsemat S-line/Audi Sport -osat orggisosiksi enkä varsinaisiksi thjyynig-osiksi. Eli niiden laitto mielestäni on hyväksyttävää, jopa suotavaa. Yleensä ne sopivat sekä auton muotohin erinomaisesti että paikalleen huomautuksitta. Kumpikaan ei välttämättä täyty erityisen hyvin ns. tarviketuningin osalta.

Aika usein muuten ne tuning-osat on kopioita/mukaelmia joistain ns. premium-merkin osista, esimerkkejä lienee ainakin RS-keulat, M3-helmat ja M3-peilit. Mutta jokainen taaplaa tavallaan ja en minä ainakaan halua olla tyylipoliisi mihinkään suuntaan, kunhan vaan lämpimikseni tässä avaudun. Ja onhan mulla omassakin autossa RS4-kopiovanteet, joten siltäkään osalta ei tässä kovin vahvalla pohjalla olla. :)

Comment

Mielenkiintoisia vastauksia.

Kyllähän tarkoituksena on kokonaisuutena arvioiden varsin hillitty lopputulos. Olen ajatellut 30mm madallusta (mahdollisesti Sachs performance), tuossa toisessa ketjussa mainitsemaani n. 190hv lastua, ja 17"-18" 1000 Miglian Evo 5 vanteita.

Tuo maskikin kiinnostaa, jos löytäisi sopivan iisin mustan verkon. Lisäksi voisi maalauttaa helmat korin väriin.

Comment

No nyt laitoin sitten doc powerista tuollaisen S4-replikamaskin tilaukseen. Tietty ilman S4-tunnusta.

Comment

Eli tilaukseen meni tämä maski? On mielestäni oikein tyylikäs, pikkuisen erilainen kuin vakio joten ihan kaikki ei edes tajua että jotain on muutettu. Saattaa katsojalle jäädä sellainen mielikuva, että tuo ei ollut ihan tavallinen vaan siihen oli tehty jotain. Ja mun mielestä tuolaiset ajatukset on juuri sellaisia mitä ainakin minä haluaisin oman autoni herättävän. Toki se ei sitä tällä hetkellä tee, mutta ehkä sitten joskus.

Vanteiksi tuo Evo on nätti valinta, sopivan yksinkertainen mutta tyylikkään avonainen. Toki Audiin käy hienosti orggisvanteet jostain toisesta Audista (ei, ei suoraan toisesta autosta nyysimällä vaan ostamalla samanlaiset) ja nykyisin niitä saa ihan replicana. Yksi myyjä on esimerkiksi Vannecenter. Ja mun mielestä B6-korissa yhdet tyylikkäimmistä vanteista ovat R530 Positanot.

Comment

TeroPee:

Juurikin tuo linkissäsi ollut maski on kyseessä. Kun autoni väri on hopea, tulee ehkä tuo reunuksen dekromaus esille enemmän kuin kuvan autossa.

Tuo vanne center vaikuttaa oikean mainiolta paikalta hommata vanteet. Toinen edullinen lienee www.rengaspari.fi

Alessio F1 ja Mille Miglia Evo 5 ovat muuten melko samannäköisiä vanteita...
                        Viimeksi muokannut TeroPee; 3.7.2011, 11:57.

Comment

Siitä maskista tuli sitten tällainen.

http://fi.msnusers.com/Hifistely/sho...oto&PhotoID=33

Comment

Kohtalaisen vanhan topikin nosto... :D

Mutta, etsinnässä ois tohon omaan B6 A4:een merkitön maski. Pitäisi vaan löytää sellanen harvaripainen maski, mutta mustana (siis tällanen, mutta mustana. Kaikki mustat mitä olen löytäny, on tiheämmällä rivotuksella, eli tällasia.

Kellään hajua et mistä voisin löytää tollasen harvaripaisen, mutta mustan maskin?

Comment

Working...
                            X