Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lesjöfors madallusjouset?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Lesjöfors madallusjouset?

Siinä se kysymys suurinpiirtein tulikin, eli onko jollain kokemuksia kyseisen merkin madallusjousista? Hinta ei nyt ole halvin mahdollinen, mutta eipä ne mansikoitakaan maksa. B6:seen sedaniin olis tulossa, ja madallusta ilmottavat 35/35. Rengastuksena on 225/40/18, joten mahtumisen kanssa ei varmaankaan tule ongelmia?

Itse en laittais. Omaa kokemusta on kakkoskopan Golffista, jossa nämä Lesjövorssit oli kiinni ja
    oli kyllä kyykkänä ajaa, haki kaikki kuopat tiestä jne. ei hyvät. Hieman lisää rahaa ja Eibachit alle,
    niin säilyy ajettavuuskin.

Comment

Mulla ihan toisenlaisia kokemuksia, pirun hyviä ovat olleet. Ongelmia ei ainakaan pitäisi kestävyyden yms asioiden kanssa olla, koska kyseessä on yksi isoimmista jousitehtaista maailmassa. Itsellä oli yksi satsi mm. kakkakopan golffissa, ja siinä ne mielestäni toimivat erittäin hyvin, todella progressiiviset eli pikkutöyssyt menivät nätisti ja isoimmissa sitten olivat tarpeeksi jäykät ettei jousitus pohjannut.

Comment

Samanlaisia kokemuksia myös täällä, eli kakkos golfissa toimi hyvin kaasuiskareiden kanssa. Eikä olleet hirveän kalliit.

Comment

Onkos täällä kaikilla ollu sontakoppagolffi joskus:)... No joo, laitoin jouset tilaukseen, saas nähdä miten toimivat audin alla, ja laskevatko sen mitä lupaavat. Vanteet sain alle eilen ja laitanpa vaikka kuvia kun jousetkin ovat paikallaan. Jos se nyt jotain kiinnostaa:)

Comment

mulla on tuossa 90:ssä lesjöforssit ja ihan asialliset on ollu...

Comment

Onkos täällä kaikilla ollu sontakoppagolffi joskus:)
              Ei oo, mulla oli urgolffi :)

Comment

Ja miulla scirocco.

Comment

Minulla oli ex-GTI pösössä tuollaiset ja hyvin pelasi juurikin tuolla -35 madalluksella Konien kanssa. Kovathan ne on mutta sitähän sillä haetaankin kun sellaset asennetaan.

Comment

Kovathan ne on
                    Juuri näin. Tuon takia en niistä pitänyt. Noh, kuka sitten mistäkin tykkää...

Comment

BG-korimallisessa mazda 323:ssa toimivat mielestäni loistavasti kun lyhensi tuuman verran rajotinkumeja edestä. Taisivat madaltaa sen 40mm. Paljon vähemmän pintakovat kuin alkuperäiset jouset, tien routahalkeamia ei juuri huomannut toisin kuin vakioilla. Muutenkin auto muuttui vähemmän aliohjautuvaksi noilla jousilla (ennen rajotinkumien pätkimistä ei eroa juuri huomannut)

Itse ainakin voin suositella tuon valmistajan jousia

Comment

Lesjövorssi taisi olla "vanhaan hyvään aikaan" Saabin/Volvon OEM-jousitoimittaja. Voisi kuvitella, että ne jotain jousien teosta ymmärtää, kun ovat autotehtaan alihankkija. Nykytilanteesta tosin en tiiä, kun noistakin merkeistä on tullut ruotsalaisia opeleita/fordeja ja jouset tulee varmaan sieltä mistä niitä halvimmalla saa.

Yhdessä mun lötkössä oli lesjövorssin madallusvieterit. Jäykäthän ne oli, mutta niin kait piti ollakin. Eipä niistä isompaa valittamisen aihetta löytynyt. Madalsivat tosin selvästi enempi, mitä paketissa oli ilmoitettu.

Comment

Working...
                        X