Etuiskarit ovat loppu (V-Maxx alustasarja, eli säädettävät kynäjouset joista merkintä otteessa).
Toinen ongelma on auton mataluus, Coltin sytkärin kun laittaa pohjapanssarin alle niin kolikkoa ei saa kyljelleen väliin, raapii routineilla asfalteilla tiehen.
Takana on PR-koodin mukaiset sporttijouset ja auto on vaakatasossa, auton mukana tuli myös PR-koodin mukaiset etujouset joiden kunnosta ei ole tietoa.
Mitä kaikkea tulee huomioida alustanvaihdossa, meneekö motonetistä ostetut iskarit ja jouset heittämällä alle ilman muiden osien vaihtoa?
PRCode: 1GK = Front shock absorption sports design 1
PRCode: 1JK = Rear shock absorption sports design
PRCode: V52 = Suspension range 252
Toinen ongelma on auton mataluus, Coltin sytkärin kun laittaa pohjapanssarin alle niin kolikkoa ei saa kyljelleen väliin, raapii routineilla asfalteilla tiehen.
Takana on PR-koodin mukaiset sporttijouset ja auto on vaakatasossa, auton mukana tuli myös PR-koodin mukaiset etujouset joiden kunnosta ei ole tietoa.
Mitä kaikkea tulee huomioida alustanvaihdossa, meneekö motonetistä ostetut iskarit ja jouset heittämällä alle ilman muiden osien vaihtoa?
PRCode: 1GK = Front shock absorption sports design 1
PRCode: 1JK = Rear shock absorption sports design
PRCode: V52 = Suspension range 252
Comment