Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 8L 1.9TDi 2000 - tehtaan sporttialusta normaaliksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 8L 1.9TDi 2000 - tehtaan sporttialusta normaaliksi

    Etuiskarit ovat loppu (V-Maxx alustasarja, eli säädettävät kynäjouset joista merkintä otteessa).
    Toinen ongelma on auton mataluus, Coltin sytkärin kun laittaa pohjapanssarin alle niin kolikkoa ei saa kyljelleen väliin, raapii routineilla asfalteilla tiehen.
    Takana on PR-koodin mukaiset sporttijouset ja auto on vaakatasossa, auton mukana tuli myös PR-koodin mukaiset etujouset joiden kunnosta ei ole tietoa.

    Mitä kaikkea tulee huomioida alustanvaihdossa, meneekö motonetistä ostetut iskarit ja jouset heittämällä alle ilman muiden osien vaihtoa?

    PRCode: 1GK = Front shock absorption sports design 1
    PRCode: 1JK = Rear shock absorption sports design
    PRCode: V52 = Suspension range 252
    Viimeksi muokannut Juniku; 24.11.2016, 23:45. Perustelu: selkiytetty

  • #2
    Saattaa mennä, mutta huhupuheiden mukaan joudut esittämään todisteita että ne uudet jouset on tarkotettu juuri ko. automalliin, muutoskatsastuksenhan tuo operaatio vaatii.

    Comment


    • #3
      Pelkille jousille laput? Iskareille ei tarvitse?

      Pörhöltä orkkisosat 914€. Ebaystä löytyy kokonaisia alustasarjoja alle kolmensadan, mutta ne laskee autoa 35mm ja tuo on liian matala jo nyt.

      Tarkoilla varaosanumeroilla ei löydy netistä mitään kunnollista, samalle osalle on merkitty toistakymmentä VAG numeroa, "multi purpose many vehicle fit" osia ilmeisesti kyseessä, vai onko VAG:llä samoja osia useilla eri numeroilla?
      Viimeksi muokannut Juniku; 23.11.2016, 18:52.

      Comment


      • #4
        Kyllä ne pumputkin tarvii juu..

        VAG tekee yleensä automallia kohti noin 15-20 erilaista jousta, riippuen auton varusteista. Riippuu katsurista hyväksyykö se sinne motonetin yleismallisen jousen jossa ei ole painoluokituksesta mitään mainintaa.

        Comment

        Working...
        X