Olisikos jollain tietoa onko ajovalojen korkeussäätö toimittava katsastuksessa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
ajovalojen korkeussäätö
Collapse
X
-
Kaverilla tuli vikalistalle merkintä kun ei Bemarin ajovalojen korkeussäätö toimiminut.Tuli sitten muitakin merkintöjä ja auto hylättiin katsastuksessa.Korjaamolla huomasivat ettei siellä ollut edes niitä moottoreita eikä piuhoja,koska auto oli Jenkeistä uitettu eikä kyseistä varustetta siellä tarvita.
Comment
-
Kylläpä mie luulen, että niiden pitää toimia...Huhujen mukaan on katsastusmiehestä kiinni, että päästääkö läpi vai tarkastaako ees niitä. Mutta kyllä mulla ainaki on semmonen käsitys että korkeussäädön pitää toimia...
Ainakin silloin, jos vaihdat jotku "tuning-valot" tilalle, niin tarkistavat, että toimiiko korkeudensäätö.
Comment
-
Timo Nurmi
Mun -89-lötkössä sellainen manuaalinen vipusysteemi on kyllä.
Ja sähköinen säätö tarkastetaan katsastukessa (jos tarkastetaan), mun Poloon tuli siitä korjauskehoitus rekisteriotteeseen.
Comment
-
Näin siinä käy kun ajattelee jotain ja kirjoittaa toista. Tai sinnepäin. Tai ei ajattele. Ei voi edes puolustella, että väsyneenä kirjoitin kun aamupäivällä.
Minä jotenkin mielsin tuon sähköisen säädön sellaiseksi, jossa auton kuorman mukaan taka-akselin tunnistimen mukaan valot säätyvät. Sähköisesti. Tietenkin.
Comment
Comment