Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Irroitettava vetokoukku A4 (B5):seen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Irroitettava vetokoukku A4 (B5):seen?

Eli, kenen valmistamana löytyy sellainen koukku, joka jää täysin piiloon irroitettuna?

Kovilin koukuissa on sellainen suojalevy, joka ei passaa minun silmään ollenkaan.
    Paikallinen Audin liike ei osannut sanoa varmuudella Brinkin koukusta, että jääkö se "näkymättömiin", joten en sitten tilannut sitäkään.

Mulla on S4:sen takapuskuri, joten aidon S4:sen omistajatkin voivat ilmoitella jos omistavat irroitettavan koukun kulkupelissään...

Mulla on ässässä juurikin sellainen irrotettavakoukku mikä jää sinne puskurin taakse täysin näkymättömiin mutta ei kyllä ole pienintäkään hajua että minkä valmistajan se on. Audilla se tohon on kuitenkin aikoinaan asennettu. Eli tohon kiinnitetään se koukku suoraan alhaaltapäin ja pistorasia käännetään sieltä puskurin takaa esille kun sitä tarvitaan.

Comment

Autossani on täysin piiloon jäävä koukku, valmistaja Westfalia. Saksassa asennettu alkuperäisvaruste. Suomen maahantuoja Atoy

Comment

Westfalia näytti olleen tuo omanikin.

Comment

Myös Bosal on alta asennettava = jää piiloon.

Comment

Kiitoksia nopeista vastauksista...
            Lähenpä huomenna sitten koukkukauppaan :)

Comment

Suosittelen itse Bosalia. Motonetistä irrotettava koukku ja sähköt yhteensä 263 ?.

EDIT: typo

Comment

Working...
              X