Tälläistä "koontia" ei varmaan vielä ole, aloitetaan.
OEM:nä ollut varmaan saatavilla kaikkiin ykkös ja kakkoskonsonantteihin jostain kaksituhatkymmenluvun puolesta välistä. Olkoon tässä näin ainakin alussa painopiste käytetyssä autossa, missä "jarruhifit" alla. Kerhon "piirissä" lienee ainakin yksi C7 S6, C7 Ronsu(ja), R8:(ja) ja Q7, missä näitä on ollut?
- Pelkkään "käyttöautoon" tuskin järkeä infernaalisen ylläpitokustannuksen takia, mikäli tilanne eskaloituu - mutta entä jos hieman hinkuaa käyttiksellä myös radalle?
- Keskimäärin hyvä vai huono juttu, jos käytetyssä tälläinen on tälläinen setti tarjolla?
- Miten nuo kestää?
- Miten nuo toimii talvisissa olosuhteissa?
- Onko keraamisien levyjen yhteydessä oleva satula sellainen, että jos levyjumppaan joutuu, niin toimii mitoitukseltaan myös rautalevyjen kanssa + sopiiko keraamisille tarkoitettuun satulaan jotkut rautalevyjen kanssa käytettävät palat?
- Mitä muuta huomiotavaa aiheesta, jos keraamisten kanssa päättää lähteä pelaamaan?
OEM:nä ollut varmaan saatavilla kaikkiin ykkös ja kakkoskonsonantteihin jostain kaksituhatkymmenluvun puolesta välistä. Olkoon tässä näin ainakin alussa painopiste käytetyssä autossa, missä "jarruhifit" alla. Kerhon "piirissä" lienee ainakin yksi C7 S6, C7 Ronsu(ja), R8:(ja) ja Q7, missä näitä on ollut?
- Pelkkään "käyttöautoon" tuskin järkeä infernaalisen ylläpitokustannuksen takia, mikäli tilanne eskaloituu - mutta entä jos hieman hinkuaa käyttiksellä myös radalle?
- Keskimäärin hyvä vai huono juttu, jos käytetyssä tälläinen on tälläinen setti tarjolla?
- Miten nuo kestää?
- Miten nuo toimii talvisissa olosuhteissa?
- Onko keraamisien levyjen yhteydessä oleva satula sellainen, että jos levyjumppaan joutuu, niin toimii mitoitukseltaan myös rautalevyjen kanssa + sopiiko keraamisille tarkoitettuun satulaan jotkut rautalevyjen kanssa käytettävät palat?
- Mitä muuta huomiotavaa aiheesta, jos keraamisten kanssa päättää lähteä pelaamaan?
Comment