Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

lasikuitu levikkeet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• lasikuitu levikkeet

eli onko kukaan tilannu www.levikkeet.fi
    vai mikä GPU. tämän firman nimi onkaan, levike-sarjoja
    tai spoilereita? eli tartteeko paljon vahvistaa vai ovatko
    kuinka paksuja?itteä kiinnostais toi bodykit coupeen.

Tästä "firmasta" oli jo puhetta aikoinaan täälläkin.

Pyysivät mua soittamaan, ekan viestini jälkeen keskustellakseen tilauksestani. Saamani puhelinnumeroon ei koskaan vastattu, eikä sen jälkeen lähettämiin sähköposteihinkaan. Onko syynä huonoon kommunikointiin mun huono ulosanti vai mikä, mutta en suosittele.

Varmaankin positiivista palautetta/toimintaa on foorumin käyttäjät saaneet, toivon ainakin.

Comment

Varsin yleistä, että firmalla on nettisivu ja palautelomake. Palautelomakkeeseen ei aina vastata (kohtuullisen ajan kuluessa) ja joudut ottamaan yhteyttä puhelimitse.

Kun kysyt tarjousta, olisi hyvä, jos saisit tiedusteluusi kirjallisen vastauksen, että ei sitten jää epäselvyyttä.

Keväällä kysyin eräältä firmalta tarkan tarjouksen työsuorituksesta ja jonkin ajan päästä sellaisen sainkin. Pidin tarjousta edullisena ja sovimme työn suorittamisesta. Kun työ oli tehty, näppiini iskettiin lasku, joka oli huomattavasti korkeampi kuin saamani vastaus tarjoukseeni.

Olin kuitenkin ottanut printin vastauksesta tarjouspyyntööni, jossa kysyin hintaa sille työlle, jonka he olivatkin suorittaneet, mutta hinta oli ilmoitettu "väärin" eli huomattavasti listahintaa alhaisemmaksi. Koska virhe oli heidän, pistimme riidan puoliksi. Näin kumpikaan kärsinyt kohtuuttomasti.

Comment

Working...
      X