Kuinka kallis ja iso projekti Audissa on korjata:tankista lähtee koneelle polttoaine putket.Ilmeisesti vuotaa lähtöpäästä ,koska auton tankkasin tankin täyteen ja ajoin sen rampille 45 asteen kulmaan nokalleen alkoi haista bensa ja tippui tankin sivua auton alle maahan.Minkälainen urakka tiedossa ja onko kallis,mitä pitää uusia jos vuotaa tankista lähtö.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tankki vuotaa ulostulo liittimistä
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Joko siis letku vuotaa tai sitten sellainen Korkki jonka alla on bensapumppu.
Letkun voi kiristää tai ottaa vähän pois jos on rispaantunut tai jotain ja korkissa on sellainen rengas
jolla kiristetään tuo "korkki" paikoilleen josta nuo letkut lähtevät.Jos tuo on avattu esim eberin asennuksen takia niin tuo rengas voi olla huonosti paikoillaan tai letku löysällä kuten mulla kävi.
Tankkasin ekan kerran täyteen ja silloin sammutuksen jälkeen jäi painetta letkuun ja ruikkasi välistä tankin päälle.Klemmarin kun kiristin niin loppui.Yksi on sitten eberin letkun liitos tms jos sellainen sulla siis on.Luulisi löytyvän helposti takakontista mustan peltilevyn alta nuo hilppeet.
-
Ei ole Eberiä.Auto ollut minulla vuoden päivät,tuonti auto Ranskasta >Viroon haettu,Virossa 3kk ja sitten minulle.Ilmeisesti rispaantunut tms, katson huomenna,kun vapaata.Kiitos infosta.Kirjoitan lisää jos kysymyksiä.
Comment
-
agentti
Sama vuoto oli meidän typ89 koppasessa ja korjasin niin että tankki pois,vuotokohta pellille ja korjaus plastic badding-kemiallisella metallilla. Oli pieni murtuma toisessa lähtöputken juuressa.
Comment
-
vuotaa,,,,
Reikää ei ole vaan vuotaa ilmeisesti tankin lähdöistä.Ilmoitan kun joudan tutkimaan.Sieltä peräkontista löytyy tarkistusnäkymä kun irroittaa pyöreän lätkän joka ruuveilla kiinni.
Comment
Comment