Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Raidetangon sisäpään vaihto B6

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Raidetangon sisäpään vaihto B6

    Muuten pitäisi olla simppeli homma mutta millaisen siteen olette laittaneet sinne haitarikumin sisäpäähän? Tilaahan siellä ei tahdo olla joten varmaan ihan turha yrittää laittaa sinne niitä kertakäyttöisiä puristettavia metallisiteitä.

  • #2
    Tavallisen letkuklemmarin laitoin kun omasta vaihdoin.

    Comment


      #3
      Sen puristettavan klemmarin saa puristettua tarvittaessa isoilla sivuleikkureilla varovasti puristaen, mutta siellä pelaa kyllä myös letkuklemmari tai hyvälaatuinen nippuside.

      Comment


      • #4
        Nippusiteelle lisää kannatusta

        Comment


        • #5
          Mahtuuko tuonne muuten vääntämään isolla jakoavaimella että saa sisäpään auki vai pitääkö olla jokin tämän tyylinen?

          Comment


          • #6
            Isolla jakarilla onnistui.

            Comment


            • #7
              Pihdeillä yleensä menee kivuttomasti

              http://www.motonet.fi/fi/tuote/76303...kapihdit-250mm

              Comment


              • #8
                Kuvan mukaan haitarikumin sisäpäässä on vielä jokin O-rengas. Kukaan sitä vaihtanut koskaan vai onko tarpeen?

                Comment


                • #9
                  Se o-rengas taitaa olla jossain hammastangon päässä, en vaihtanut sitä kun raidetangon sisäpäät vaihdoin eikä Elsassakaan siitä mainita mitään.

                  Comment


                  • #10
                    Elsassa nimenomaan mainitaan että vaihdettava aina :) Näyttää olevan hammastangon urassa juuri sillä kohtaa mihin se sisempi side tulee. Jostain pitäisi saada nyt vain selville onko tanko Koyon vai ZF:n tekele kun näyttää olevan eri kokoiset O-renkaat.

                    Comment

                    Working...
                    X